Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVyjádření
Výběr: Pišta_Hufnágl
24. 08. 2008
9
42
2571
Autor
StvN
42 názorů
blboun nejapný
18. 07. 2009sestricka.slunicko1
22. 10. 2008
drahý ruprechte, bohužel pro tebe, toto DÍLO má větší vypovídací hodnotu než cokoliv, co jsem od tebe zatím četl, takže svůj smysl plní a s každým dalším ruprechtem plnit bude.
Řekni mi, nebo alespoň naznač, JAK jsi tomu porozuměl. Ono říct, ano rozumím, nsaprosto ještě neznamená, že tomu skutečně rozumíš.
nazvat toto dílem je vrchol ignorantství...
podobně, jako považovat se za kritika...
Rozumím, že tys neporozuměl smyslu tohoto díla. Ale to ti nemohu vyčítat, nejsi totiž kritik.
Aššurballit
02. 10. 2008
TheEvilOne:
"Opravdu... proč to lidi dělají? proč se snaží být zajímaví? proč? mi už to ani ftipné nepříjde, ani zajímavé..."
Protože jsou sebestřední. :)
StvN:Tak ukaž těch deset různých interpretací, frajere. Trochu intersubjektivity bych však prosil, ať to není pouhé blábolení. Už se fakt nemůžu dočkat. :)
Jak bude vypadat tvé příští veledílo? Vykřičník? Mon-Tip? Jé, líbí? Fakt už se nemůžu dočkat... :)
--------------------------------------------------
"Kritika" :) na tvůj úvod - ač je myšlen zřetelně komicky a nadneseně, přesto je mimo. :)
Tato báseň osloví velkou část čtenářstva jazykem, kterému rozumí úplně každý (není pravda - ten, kdo nepublikuje na písmáku, nemusí rozumět, co hvězdička znamená, slepci tomu taky nebudou rozumět - to bys to musel převést do jejich písma), ač není triviální. (nemyslím si) Přestože je zpracována takzvaně tradičně, je hluboká (asi jako Ošklivka Katka), mnohomluvná (vtip roku) a přesto jednoznačně pochopitelná. (samochvála smrdí) Na nic si nehraje (ne vůbec), přesto zasáhne. Vývojově se nachází na vrcholu poetických možností. (jo, ale leda tak tvých :)) Je prostě dokonalá. (hm, někdo si tu věří :))
nepotrebujem
06. 09. 2008
Máš recht, prolog jsem měl vypustit. Beztak to ani takhle dost lidí nepochopilo.
Dokonalá určitě není, nutnost přidat prolog poukazuje na Tvoji potřebu být chápán i za cenu toho, že budeš sám sebe interpretovat, osobně jsem zastáncem toho nechat na čtenáři, co si z díla vezme, ač se tak vystavuji riziku, že zůstanu nepochopen.
Ovšem stejně tak má kritika ukazuje na to, že jsem upindaný jiřík, trapou omluvou mi budiž, že mám dovolenou (ano, toto je informace, kterou jsem chtěl primárně sdělit ;) ).
teda cekal bych od tebe neco min lacineho. nuda no. ze by nebylo o cem psat?
O chlup dokonalejší je už jen mlčení... akorát člověku chybí ta radost z tvorby :-)
mě to uspokojilo. úplně. byla jsem přesně nalazená názvem i prologem pomalu postupně abych dospěla k uvolňujímu úsměvu. ano. máš pravdu.
sem
Konec poezie vyhlásil už Adorno a stejně se dál píše. Takže se nevzdávej. Tato báseň totiž není dokonalá, možná ani kvalitní, kvalitní je jen její interpretace .)
Predrag_Tomič
25. 08. 2008
***************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
od prozaika bych čekal spíše toto :-)
Pišta_Hufnágl
25. 08. 2008
vypadá to jak klíště
si schválně počkam, jestli se to taky jako klíště začne zvětšovat
Ač se vám to možná nezdá
je to důležitá hvězda.
Ne ta, co po nebi lítá...
proto je tak důležitá.
Recesní tip
ať je ti líp