Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se(z)Blíži(ť) sa (na) jeseň
25. 08. 2008
9
24
4317
Autor
Marys
tak si tu opäť ty
a ja
lietam niekde pomimo
popri svitajúcej slepote
vnímam tvoje pohyby
pocity
a podobne pestré zákutia
mojej dislektickej fantázie
príde mi trošku smutnovtipný
tvoj mandarínkový úsmev
rozvešaný po horskej kosodrevine
tvoje náušnice zo štupľov od vína
roztomilý predátor v očiach
a jazvička na líci
o ktorej nikto nevie
a keď na teba myslím
začnú pršať jablká
a dúfam
že sa aspoň jedno k tebe dokotúľa
že sa naň usmeješ
ako si sa ešte včera usmievala
na mňa
24 názorů
staci, ked mi budes dalej hovorit martin, prip pagi.... az tak ma zas nemusis nadnasat ;)
Nonchalance
05. 09. 2008
dik pathi ;)
huco, inac si si vedomy toho, ze ten sled basni nemusi byt pre tu istu osobu a nemusi to byt ani pe konkretnu osobu ;)? ale inac chvalim tvoj napad, si vynaliezavy sikovny hlopec ;)
nie, nie o to pokoj, ale napísal som pár slečnám, či náhodou nemajú jazvičku...a najmä tým, ktoré sa odniekial vrátili a ty si ch dávno nevidel :)
to vyzera, ako by som ta vyhecoval konecne zdvihnut ten tvoj mlandravy zadok a zapalit sa do nejakej roboty ;) ... hmm, tak patraj, sherlock, ked ti to neda ;)
nepovedz to nikomu, ale ja som na tolko samoluby egoisticky narcis, ze ich pisem sebe :)
až na zopár slabších kuskov a inšpirácie z harryho pottera :) to bolo fajn.
Foky, prezradíš konečne komu sú tieto verše?
Nechcem sa pozerať každému dievčaťu na tváre a hľadať neviditeľné jazvičky :)
to narazas na tu farbu? lebo inak nerozumiem tej poznamke s prepracovanostou :) ale inak dik :)