pekná báseň - konečne po dlhom čase som sa mala nad čím zamyslieť...som sa bála, že u tej svojej babky uplne zblbnem...
krásnýýýýý....... ***************
Ale Janis by to asi nepřežila a aktuální je jen v červenci, takže za rok :))
Janis...trosku pozde...ale vsechno nej!!!! :)
Dabli: pekný...!!! :)
jo, je to taková slátanina, ale TIPová :-)
safra chci taky narozeniny!:-))))
rubinko, vsak se dockas :o)) prece bys nechtela byt kazdej mesic o rok starsi :o))
dobré...Janis: taky všečko nejlepší - MLASK -
viz Albireo :o))
jo Janiiis, a stav se wobcas :o))
Super atmosféra..."a já nikam neletim, možná smotnem brčko, pokecáme, ale nikam neletim" :)..!!*
Janis: Happy Birt.. atd. :)))
Asta, jaky neletim?!?! poletis az se budes divit jak :o)) brckem a pokecem to zacina...a lezenim na psenici konci :o))
a Janis: Happy Birt.. atd. :)))
dablik008: ... mě to jen v určitým okamžiku naladilo na stejnou vlnu se ''Samotářema" :) ...
Janisko, tak si hezky užij těch sweet little seventeen - a dál nás těš svými opravdu krásnými básněmi.
Uh... pozdě, ale přece... fšechno nejlepčí ;-)
*!*
tapety...a hvězdy!!!
(hele nemyslete si že když je to pro mě že tu budu jako vejskat nadšením..musím si zachovat chladný a kritický odstup)..seru na postupy a odstupy...človíčku...děkujůůů...jó jo...just like a rolling stone..a ..bez vodky...a s jabčákem...tim nejlevnějším a startkama bez filtru..ségra mi furt říká že to neumim kouřit když mám plnou pusu tabáku...ale já se to naučím..jednou...no fákt!...lízt na klasy pšeniční a nadávat že den zase zhasnul...Gagarinéé....tři kroky od dubu ..já už tu nebudu...)
:-))
*!*
kecám ...já zas přijdu....
:-)
Janisko, ty bosorko, jak to že jsi nás všechny neobletěla, s tím dortem, nebo by stačily buchty s povidly :--)
Přeju ti ještě tolik šťastných let, za kolik obletíš na koštěti svět ! :--)
A nelítej moc rychle, ať v čajovnách nezahasíš svíčky :--)
dablik to napsal krásně, ale neříkej, že ti je 17.. století ? no teda, to letí !
Nevim co (kto) je janis......jaj uz vim, holka s pismaku co pise hezke basne.
no jo, sice ju nepoznam, ale tiez jej pravem fsetko najlepsie a tag.....a dablikovi
za basnicku tip
a ja za tuhle basnicku sice dablikovi tip nedam, protze takovej paskvil si to nezaslouzi, ale Janis preju vsecko nej nej nejlepsi :o)))))))
* diablik, ty rozhoduješ len o svojom tipe, o ostatných tu rozhodujeme my :o)))
Skvělý!!!Nádherně zmatený!!!Superrr!!!!A všechno nej! *
Tak Janis ... moc tě neznám, ale už sem o tobě hodně slyšel [šeptem] od dablika [už zas normálně] a tohle mojí představu o tobě jenom posílilo ... tak ti teda ze srdce přeju, ať tu dnešní oslavu nějak přežiješ, aby sme si tady mohli za rok zapíchnout další svíčku :o))) ... jestli ještě bude kam :o)
A tobě dabliku ... cos to plácal, dyť tohle je supr ... přemejšlel sem o těch klasech ... je to asi jako lézt na svíčku ... akorát trošku těžší :o)))
P.S.: zkouším se prokopat ven, zkouším se prokopat ven :o)))
P.P.S: skoro bych zapomněl ... TIP!!!
Teda dabliku,vcera jsem si te celyho stahnul na hadrik a snazim se te prubezne louskat.........nikdo netusi,jak mas narocnou poezii a potom,co jsem si precetl tento prispevek,jsem si si svym tvrzenim o narocnosti a hloubce tveho dila naprosto jist..........