Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHorší než rána pěstí mezi voči
13. 09. 2008
6
40
4174
Autor
pupin
" Podívej,
jak ten podzim nádherně barví stromy dohněda...
To je tak poetické..,!"
____
"Ale miláčku,
vždyť to je klíněnka!"
40 názorů
Horavin: děkuju, opravdu jsem tím chtěla vyjádřit víc, ukázat, jak někteří dokážou vnímat realitu, třeba si ji idealizovat a tak dál....
Nonchalance
14. 09. 2008
* :) Vždycky dokážeš něčim nečekaným překvapit, tohle není nějaká blbůstka. Taky sem nejdřív neměl páru, co představuje slovo klíněnka, ale už rozumím, takže už i chápu. Je to trefný. Realita nás někdy zahanbuje a zasahuje svým vlastním černým humorem :)
...hele,pupin, bud rada, ze nekoho mas: a je to skoro jako s mamou:
" BUD U NI, DOKUD FUNI.)))"
dyž už se to takle poblbalo - musim s praudou ven - proběhlo mi to hlavou, hypoteticky,ale vím, že by se mi to mohlo stát,protože takle vidim svšt kolem sebe a můj Dan mi sundavá tu růžovou pásku - ale todle asi už do zpáv spíš - ikdyž lidi sem kolikrát napíšó horší ko......
ale prd - hlavně vykecalos, jak můj Dan mluví a má hrubej styl - vím,je to prauda, tak já zas vykecám,že ináč on fajnes chlop.A je to,Ať só voči nakrmený.A basta.
no dotklo se...za prve, že odtajnila Dana a že tu do éteru poslala,že mi řek ty vole místo miláčku - to mezi nama bylo a hlavně to vůbec nebylo s nim - no nic stalo se
to ste se teda vyřádili, soudruzi...to "ty vole" bylo od tebe drsný,daddy,tos drobet přepísklo...
a abyste veděli, je to celý napůl vykonstruovaný,napůl a můj Dan v tom nehraje zbla roli..pěknó neděli!
jakej Dan...?.......neznam...mas vodu v iuchu z plavani, nebo co?:)) dadik, dadik, ty to vedes...
..no, von silenej flegmous, vis, ja spis nervak: dyk znas...jo a dal jsem ti tipaka, aby sis nemeslela, jak reka dadik..))
...podobny : jsme s kamosem sli z hospody zpatky na chatu, jo, a zastavili se, ze se vycurame.
Ja povidam:"Hele, to je krasne zamzenej Mesic!"..
.a von:"No jo, zejtra bude prset..."
hahaha, to se mi také stává - totiž že jsem v roli té neinformované obdivovatelky :-))))*
Nonchalance
13. 09. 2008
štve mě těch moc starostí te´d - brzdim to,protože taky chci s prodavačem poklábosit - zatim se daří,ale musim vydržet, že určitý cěci nezvládnu..chce to furt oddělovat zrno od plev