Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePro dětskou duši
23. 10. 2008
18
30
3534
Autor
avox
večerní déšť,
světla v loužích,
prší a prší
a čas se plouží.
Tam kde dospělý nevidí nic víc,
zasněné dítě stoupne na měsíc...
30 názorů
Máš pravdu, na písmáku se často chybuje ve skloňování zájmen a v přechodnících (a bože netrestej, občas i v příčestí minulém)... řekl jsi, že tě mám na případné chybičky upozornit, tak jsem si dovolila, možná jsem tak mohla učinit neveřejně, ale sem už stejně nikdo nechodí... :-))
Díky za korekturku. Spravné prechodniky jsou nad mé sily, mám ale takový pocit, ze v tomto prípade by se netrefilo i mnoho dalsích krajanu. To me trochu uklidnuje. :-)
Máš tam malou chybičku
neznám tě co holčičku,
kluk by řekl, že "nechtě" jen
do louží šlape, když jde ven :-)
:)
pred tyzdnom tu bola burka,neviem kolka v poradi, teply, silny dazd, v momente vsade kaluze, bolo prijemne do nich ťapať:)
Stařec_007
31. 05. 2011Stařec_007
30. 05. 2011
ano, zaklapni sešit a z kaňky se stane motýl, nebo kytka... jenže propiskou kaňku neuděláš ani náhodou... :-) ale měsíc v louži, ůůůůůů! :-)
Jarmila_Maršálová
02. 11. 2008
já zahrádku hrabala už včera, ale do zimy ještě bude co, broskvoň, réva ba ani třešeň a švestka zatím všechno zlato nepustily po větru... tak kam? :-)
Jarmila_Maršálová
02. 11. 2008Jarmila_Maršálová
02. 11. 2008Jarmila_Maršálová
02. 11. 2008
měsíc na nebi rozkvetlém ...
je po deští, jen světla v loužích,
v tom čase co kol se plouží
zas se cítím dítětem ...
***