Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sevíce méně vice versa
03. 12. 2008
21
25
2319
Autor
martinez
.sníh pokryl vrcholky pyramidduny na pólech jsou rozžhavenédo duší prší kyanidtak žízniví jsme... u pramenebolestná pravda v uších zníže lež za lež jenom dostanemevdechni mi dech svůj posledníbych věděla žes nezkamenělzas bude sněžit na pólecha Sahara bude sálat pískemjen neměj miláčku nikam spěchještě se ti osud tiskne...na starobylých papírechbývá tak často prohra ziskema štěstí může vyhnat pechkdyž světýlko se ve tmách blýskne....
25 názorů
Osud je v domečku panáček,
na zítra předpoví počasí.
Byť ještě nevyjel z rotaček,
kamelot už venku ho hlásí...
Miroslawek
06. 12. 2008
slyšela sem ňákej dupot... a ona andrea v botech :o)
hele, až zklasikovatím, bude se citovat mý: tak žízniví jsme... u pramene" a na villona si nikdo nevzpomene (ehm, ehm :o)
a hele, tu třeba další klasik :o)
dyž já světýlka aj tmu ráda, ondrášku :o)
pété, nemusí pršet, stačí dyž kape :o)
Rajmunde, já taky :o)
fatalistická;)
má takový příjemný nádech klasiky - aj když ke konci začla klíšovatět;)
taky mi to evokovalo Villona:D já u pramene jsem a žízní hynu...:) jojooo. Líbí se mi prvni sloka. Jinak se náboj někam ztratil. škoda. tak příště
díky vám tu... :o)
avox, ty papíry nejsou k sahaře přímo - prostě různý dochovaný dokumenty... :o)
asi bych k té Sahaře viděla spíše "starobylé papyry" než "papíry" ale... nikdy nevíš, co je k čemu dobré, to se ukáže až časem... */
* Franois Villon Ti juká z klávesnice a je znát, že Ti přeje, i když by mohl závidět :o)