Uch ... holky ... je mi líto .... lákalo mě to, ale neseženu penízky na cestu tam a zpět, leda by se pro mě někdo z Vás stavil kdesi na dvacátém kilometru dálnice Praha-Brno:-)) ....
Přeji hezký počas a skvělou zábavu, Cava:-)
asi se nikdo nezlobí, jen je nám to líto
jak zrusit? jak nezaujem? ved som povedal, ze pridem! >:o(
no tak nic ... nekdy priste
Viz Miwda...tak nějak :o) Bixínko :o))))
Vieš zolli, vôbec som nevedela, že máš v pláne prísť. Musím sa všetkým priznať, že som bola trošku rozčarovaná takým malým záujmom... Osôbky, táto akcia bola plánovaná dlho dopredu a nikto mi až na pár výnimiek nevedel povedať, či príde.
Musela som ostať na koňoch, nedalo sa odísť, ale aj prípadný presun dátumu bol oznámený vopred. To, že sa teraz Pajštún nekoná je súhra všetkých nepriaznivých okolností a tým, čo chceli ísť sa moc ospravedlňujem.
Silvinka
šak dyť sem řek' nic ve zlym :-)
Takať se vám ten Pajškůň vyvede :)
Mám 25. i 26. 8. službu v práci :-(( ale přeju všem, ať to vyjde, a třeba to někdy zopakujte, Bacil by Bixinku, Silvinku... a všechny ostatní hroooooooooozně rád někdy někde viděl :-) .
Mozno by som prisiel pozret.Na Pajstun to mam zo Stupavy kusok.
papouch - je mi to ľúto...malo to vyzerať celkom inak...jednoducho nevyšli termíny a nehnevaj sa zato na mňa, nás. Zollinke sa ospravedlňujem - prepáč.
ALL: Pred zlyhanie v organizácii a pre nezáujem sa akcia Pajštún bude musieť zrušiť - prepáčte !!!
A je to neodvolatelne? Ani bagrika byste si do toho rypat nenechali? Chjo chjo. Zrovna kdyz se stavam volnejsim.
Bix nehněvám :-) však to určitě příště vyjde :)
jasně, zprcej mě, právě teď to nejvíc potřebuju
nic ve zlym
Promiň papoušku, já to nemyslel zle. Tak ať se ti aspoň daří :-)
Ahoj.
"...takhle se setkáníčko nedělá..." - jo, ale musím s něčím nesouhlasit, Papouchu.
Podle mne ten zmatek vzniknul taky kvůli liknavosti případných aktérů akce. A i kdyby ne, pomoc s organizací a "medializací" tohoto střetnutí by byla v případě lidiček z Písmáka na místě. Už jenom kvůli faktu, že sraz byl organizován ze strany slovenských Písmáků a byl adresován mimo jiné nám, kteří se pohybujeme na západní straně toku řeky Moravy.
Omlouvám se, je-li můj názor mylný. Přeci jenom, sám jsem byl liknavý a do poslední chvíle jsem si nebyl zcela jist, zda-li přijedu. Každopádně 25.8. dorazím.
Příjemný zbytek léta.
Rastin
Takže smůla... neuvidíte Via :-(
Čo sa dá robiť...
Užijte si to ;-)))
Nabírám kurs Trutnov... vžžžžžžžžžžžum
hmmmm.... :-(((((
Takže je to bez papouša, bez Viouša
a hlavně
bez zollinky, která si qůli tomu drastickým způsobem
přeházela směny :-(((((
dětiděti, takhle se setkáníčko nedělá :-((
líto líto
Pchééééé
směny jsem si přeházela kvůli jedný rozáře...
a pak JÁ asi Vioúúška uvidím! HEC!!
a asi i MERLÍKA ;o)))))
NIC NIC děcka, stane se!!!
Tak ať se Vám to příští tejden vyvede!
Můžu jen 18.-19.8. a jestli hned nenapíšete, že to platí, tak se na to asi vykašlu ;-)
Včera v noci mi Tynda poslal SMS, že Pajštůn je 18.-19.
SILVI a BIX POTVRĎTE TO PROSÍM
YHNEĎ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nebo ...... stejně jako Vio
A napište dispozice, jak se tam dostat autíkem, a podobně,
FURT NEVÍM GDE TO YE
jo - a jak je to na Slovensku s dálničníma známkama?
2) dá se případně z Kútú dojet do Bratislavy "po staré"?
Tak bohužel - Albi i Adriana to vzdávají.
no, pytal som sa znamych na tu dialnicu, takze zevraj sa da z kutov ist do blavy mimo dialnicu.
tuna je mala orientacna mapa:
http://www.pavuk.sk/roger/mapa.html
Zo záhorskej bystrice ide do marianky cesta. Tusim z marianky treba uz ist peso, ale uz som tam tiez dlho nebol.
ale nech to opíšu a povedia usporiadatelia. už sa to blíži...
PAJšTÚN SA PREKLADÁ NA 25.8-26.8 !!!!!
OSPRAVEDLŇUJEM SA ZA TIE ZMATKY. VZNIKLI AJ PRETO, ŽE NEMÁM PRÍSTUP NA INTERNET ( BIX ) A SILVIA JE MIMO MESTA.
BUDEM SA VEĽMI TEŠIŤ, AK PRÍDETE A SĽUBUJEM, ŽE DOÁM INŠTRUKCIE, AKÉ BUDETE CHCIEŤ - NAPÍŠTE MI ICH DO SPRÁV.
EŠTE RAZ - PAJšTÚN 25.8 - 26.8.
Zatím je v plánu, že mě přiveze Papouškova Trudy, ale týden je dlouhý... uvidíme ;-)
Hadam, ze pridem ... zalezi od nalady, ale na noc urcite neostanem. Na datume nezalezi.
já tak na 90%, budu se móc smažit, aby jóó
akorát nevím, kde nechám Trůdynku.. Dá se na ten hrad
jet autem, nebo se musí pešo do daleka a do kopce?
(kolí mě boleno a mám ho nateklý .. památka
na 15timetrové zříceníse z prudké stráně před
18ti lety, touto dobou, každý rok se mi to kolínko
takto ozývá.. :-))
jo - a kolixi mám vzít penízů?
Jsem po tom campu jaxi výrazně na dně
eště mám 60 SK, to asi nebude stačit ani na vstupný, že? :-)
Já mám doma službu, aúúú :-((((
Hej, písmáci, tie dátumy 11.8. a 12.8. nie sú správne - malo tam byť totiž 18.8. a 19.8. Stala sa malá chybička, nepozornosť...sorry.
Mozem aj 18.-19. aj 25.-26. Len musim vediet, kedy to bude, aby som sa do tej BA aj dostal.
Moc rádi bychom jeli /J+Gaffer/, ale okolnosti nám ukazují pouze jedinou možnost - a to termín 25. a 26. 8. a ještě bude starost, kam s dětma :-)
Já bych mohla tak 18- 19....s penězma jsem na tom podobně jako papůš....ehm....
TAK SAKRA NAPIŠTE UŽ PŘESNEJ TERMÍN!!!!
Rád bych jel, ale asi to nevyjde, škoda.
hrozne rada by som prist ale som tam neni ani teray ani vtedy
Ahoj,
omlouvám se, byl jsem dlouho mimo. Mně vyhovuje spíše první termín, to bych přijel zcela určitě. Kdyby se to přesunulo, je to tak 50 na 50.
S důvěrou v hezkou akci se zatím loučím.
Rastin
ďakujem za pripomenutie. ja jdu. beriem oba terminy.
:o)))) Ok, pôjdeme v poskromnejšom počte, teshiiiimeeeee sa :o)))))))))))))))))))
Roger, vezmi aj ostatných slovákov :o))))), nebrasku a tak.
Neslibuji najisto, Adriana jet chce, já váhám - nevěřím moc počasí. Je už rozhodnuté, jestli to bude 18. nebo 25.? Pokud bych měl jet, musím za sebe zkusit najít náhradu na hvězdárnu - každou sobotu kromě původně plánovaného 11. tam mám totiž službu.
Ahojki ľudkovia, tak mám na zozname ľudí, ktorí spomínali, že by šli, prosím, napíšte mi, či to stále platí a tak. Ďakujeme :o))))
Mythus
Sýkorka + 1
Bixi + Tynic
Naso
Miroslawek (nemusíš písať, už si písal :o))) )
J + Gafer (platí?)
Vio (viz Miroslawek, keď sa rozhodnete, napíšete s istotou)
AZALIN (vieme, že ak budeš môcť, tak áno)
Papouch (platí?)
Albireo + 1 (platí?)
Rastin (platí?)
Roger (pripomíname :o))) )
A čo ostatní slovenskí písmáci???? Naso, nemohol by si všetkých kontaktovať cez mail?
Silvinka a Bix.
Já eště nevim... možná budu v čajovně, možná pojedu na Brutal Assault a možná přijedu s Papagájem.. ;-)
Mythus má pravdu: potrebujeme vedieť pre koľko ľudí treba zabezpečiť ubytko z piatka na sobotu a iné veci s tým spojené...
Naso, piatok som zrušila, lebo bolo málo záujemcov a som na tých koňoch, takže bude rozumnejšie ísť v sobotu priamo na Pajštún. ... Ale aj tak je nutné vedieť, či a vôbec... Prinajhoršom pôjdeme v slovenskej zostave... Ale to by som potom brala radšej ten ďaľší termín, aby som mohla ostať na koňoch. Chceme robiť totiž v budúcnosti aj jazdecké turnaje :o)))), je to pomerne dôležité. Vieš, tešila som sa, že o túto akciu bude väčší záujem... Mrzí ma, že kopec ľudí neuvidím... :o((((.
Chýba mi ďaľšie stretnutie, čo to tvoje avízované okolo 10?
S2.
nemůžu... příliš daleko, málo peněz, málo času :-((
Wopi a Wiki : ne , bohužel ... je po dovolené, příliš mnoho pracovních povinností a z plzně příliš daleko :-((
no, je to pro mě malínko daleko, ale esi to budete dělat tego 25., vzpomiňte si na mě, budu mít naorzenínkýýýý.....
ať to vyjde a mnoho se Vád sejde
m.
jéééé a co se stane, když se rozhodnout překročit slovenské hranice i čehúni?:-))))
A já budu meditovat na zámku Hluboš, tak to mi nevychází, leda bych se nechala do té doby naklonovat :c(
Cava: je to zorganizované hlavne pre vás z ČR!!!
Slováci ten hrad viac-menej poznajú, ale nepoznajú sa medzi sebou (Písmaci), okrem takých stálic ako je Bix a Silvinka/Sýkorka (čiže S2), ďalej Mythus, NoHead a ešte niekoľko ďalších. Aj preto je Pajštún vítaným evenimentom.
Radi spoznáme "čehúnskych" Písmakov a Písmačky a radi sa zoznámime aj s ďalšími slovenskými autormi (nebraska, Pepo, Roger, Sylvia, Lucienne, Marek, Pazzo, lubi, Akado, etc...)
Takže jú á velkám! :)
BTW: úžasná grafická úprava!!!
Ľudia, prosím vás, tým, že sa nevyjadríte, nič nevyriešite! Dostačovalo by jednoduché „áno“ alebo „nie“, prípadne kedy sa vám to hodí viac. Tým nám pomôžete rozhodnúť o prípadnom zrušení/nezrušení/horúčnejšom vybavovaní/atď...
ďakujú vám vaši "snažátori"
P.S.: Ospravedlňujem za prípadné zdvojené avízka....
Možno, ak sa bude dať, Vám večer spestrí šermiarske minivystúpenie nazvané "zabodnutie zákerného rytiera" v podaní Silvinky a Juraja. Hádajte kto bude zákerný rytier :o). Bude na to ale musieť byť atmosféra :o))))))))))), nevieme ešte, či so sebou vezmeme meče. Tešíme sa.
:o)