dneska už mi přijde moc ukecaný...
Ale nevím, jestli mi to vyloženě vadí... místama
Tak...precetla sem si to znovu,a musim rict,ze tentokrat me to chytlo.Snad to pred tim fakt bylo mnou. Semipalakva mi to naznacila dost drsne,dekuji... :-)
A ted musim dat tip...
Papa ***
dabliku, sedlo to dobře, ale celkový dojem mi pošramotila zmínka o Picassových obrazech, protože se mi zdá, že je to příliš ovlivněné filmovou verzí známého příběho. Jinak by byl TIP ante portas, ale takhle si tam zůstane. Alespoň do příští básně :)
Je to zvláštní...má to atmosféru ale je tam taky moc pojmů...ale jinak je to moc pekny...:)
dablik008-Tak hele, pomalu s tím sadismem!:-))))))))
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ATLANTIK
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
čte se to výborně! čím kratší řádky a čím delší báseň ďáblíkova, tím lepší :))
ale taky budu trošku protivná ;-)
ten konec se trošku rozpliznul, to je škoda, protože jinak celou dobu byla ta plavba veliká...
ale i tak... ********!!!!
kafi, tim padem by ale Valerie byla moje nejlepsi basen, coz si nejsem jistej :o))
a co se konce tyce...ja vim ja vim, uz to tady psal Cava, proste by to mozna chtelo predelat, ja se na to asi podivam a nejak to udelam...diky za pripominky, ja je rad :o))
hm hm ... rozporuplné pocity ... první část je horší a slabší .. druhá je lepší, hlavně její začátek je skvělej, ale pak jsou tam místa horší .... hm hm ... ten závěr je taky takovej nedotáhnutej ... možná až moc čerstvý vzpomínky, na to aby jsi je moh dát na papír .... fakt nevím ... zase radši vyčkám a nechám uležet a přečtu za pár znovu .....
hotovej zeměpis a dějepis :-)))))
je to hnusný
je to pravdivý
je to smutný
já nevim je to prostě depresivní
a to já nemám poslední dobou moc rád
ale je to strašně dokonalý... proti TIP*
jeste se vratim, ted je pozde....ale vtahlo me to do sebe...tip
jo jo, má to něco do sebe, ty obrazy dokážou člověkla vtáhnout, TIP
Dosť rozvláčne na môj vkus, ale niektoré obrazy sú fakt dobré.
najprv ma to soklo svojou dlhostou , az sa mi to citat nechcelo, ale teraz, ked som sa prekonala a nasilu som si to precitala, precitala som si to este raz uz nie na silu a musim tad tip
Moc potrhaný,špatně se to čte...jinak hezký...nevim,přečtu zas za čas...
Cup of tea říká, že se to špatně čte...jak strašně ho/ji chápu...za normálních okolností bych i já skuhrala. Je to zvláštní,ale tentokrát se mi to nestalo. Prostě nestalo.Ta báseň mě opravdu chytila. Chytila mě za tričko a mrskla se mnou do kouta. TIP
cup of tea... moc nesouhlasim
ta potrhanost je způsobena tvjí nepozorností a nesouvislosti v jádru souvisejí s posláním básně
nemyslíš?
Se mnou to nikam nemrsklo, ale líbí se mi hodně - zavírat se do lahví místo dpisů a nedojít na určenou adresu - to baštím.
TIP
Bhati, nakonec zacnu psat sadisticky basne a vsechny vas tu nekam nahazim, ukopu a pak posypu vapnem :o)))
Semi, dekuju za zastani :o)) ono to ma svuj smysl, ty kratky radky...
a dekuju vsem za nazor :o))
je to nádherný!!! krásná deprese...takový přesně pro můj čumáček....poslední dobou.......*!
Mně to připadá víc malebné než depresivní. Líbí. Tip