Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKUCHYŇ OSUDU
20. 08. 2001
8
0
3339
Autor
Mirulka
Když ráno vstaneš
a otevřeš dveře
do obrovské kuchyně
kde vaří osud
najdeš si recept
a zavoláš kuchtíka
je tak mladý
nezkušený tím víc
započne vařit
vše se zdá skvělé
pak ucítíš pach
a pocit nebezpečí
tě obklopí docela
spálil to
hlupák
spálil ti osud
a upekl jen
vrstvu černé smůly
co povede tě životem
jen takovou dobu
než stane se konečně
z kuchtíka kuchař
a z tebe žena!!!
Tak doufam, že to nebylo psaný mě :oDDD ale je to vážně dobrý! Až je mi to nějaký podezřelý ... :o)
TIP!
Diky vam vsem,ze me ctete a jeste vic za to,ze mi pisete kritiky...Vazne dik
Astalavista
21. 08. 2001
Asta, ty si muzes rikat treba starej koren :o)) ale padame ve stejny generaci :o)) a bud rad ze z tebe nebude ani kuchar ani zena :o)) nebo doufej....
Astalavista
21. 08. 2001
Nebraska: Znova jsem si to precetl a v ty basni neco chybi,az ted mi to doslo,prepisovat to nebudu,ale tvuj nazor je "bohuzel" spravny...
Gastarbajtr
20. 08. 2001Gastarbajtr
20. 08. 2001Konstantinidisová
20. 08. 2001Semipalakva
20. 08. 2001
hmmmmmmm, yo, hezka basen.....ja znova len asi som mierne mimo, nakolko je rano a to ja do takej 11.00 sa este budim pomaly, ale howoris tam nieco o osude....o jeho spaleni , nepodareni, a upeceni akejsi smoly........to je f poriadku, pekna myslienka, vyborne spracovanie......ale zaver mi potom dost kazi "a z tebe zena" akoze to som nepochopila...ved predsa, ked niekto este nieje zena, neznamena to, ze nie je stastna, a ze ma "spaleny" osud....a naopak, ked sa z "nej" stane zena, neznamena to predsa este, ze zo "spaleneho" osudu sa stane osud pohadkovo upeceny do ruzova.....
Astalavista
20. 08. 2001
myslenka zajimava, ale absolutne mi tam nesedi ten konec...
a asi jsem uz starej nebo nevim, ale experimenty uz hodnotim tak nejak s privrenejma ocima...umis lip, foremne i obsahove...