Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se..post scriptum
27. 03. 2009
12
41
3190
Autor
Rabb
s rukama sepjatýma
postím se
u stolu s lampičkou
s hlavou svěšenou
koupím rum
abych neutralizoval fridex
kdybych náhodou
koupím jointa
schválně do holandska pojedu
abych přerazil myšlení
koupím si něco tvrdšího
abych
já nevím
raději tohle
než ty stohy papírů číst
.
41 názorů
hmm...tos asi nemusel...
a že něco neni legální neznamená, že se neztratil rituál...za tim si stojim:-}
hulení je rituál furt, u nás požívání legální není.. a vůbec mne při psaní nenapadlo, že bych vlsastně tímhle textem mohl propagovat drogy, to nee.. prostě se mi to tam hodilo, mno..
..hodím cosi do prologu tedy.
U hulení se ztratil rituál....hulit se může...ale propagovat je chyba...to cos napsal...o tý neutralizaci je ne?...raději stohy papírů....
vindal drámo
28. 03. 2009
ó, ty tajnůstkáři. Takže ulici s červenými lucernami, třeba v hamburku
pobočníku - já nechtěla řešit, já ftípkovala přece - já na tě hrdá su imrvére přece!!! :o)
ne ve špatným, mart, samozřejmě..
..prostředí, ve kterým se povětšinu času zdržuju, mi to ani nedovolí.. jakože diakonie. jako, že bych bral velký prachy (zmanipulovatelný), to ne.. :-)
stejně bych to neřešil
člověk toho na internetu napíše.. :-)
no a copak to někdo mohl pojmout jinak při tý řádkově bleskovce?! všeci sme to asi zvládli stejně rychle bych řekla :o)
no já chtěla být hrdá na tvůj charakter a mravní čistotu a tak - a tys do toho zahlásil že seš lehce manipulovatelný...
jakože jeden nápad a dvě minuty ve wordu se stejně jako "dílko" považovat nedá.. :-)
čím jsem si to pokazil, generále? kurňa, martinez na mne mohla být hrdá.. kurňa!
:-)
to máš fuk.. :-)
zrovna sem chtěla napsat že su na tebe hrdá, pobočníku - a včil sem znejistěla krapet esi mám na co... :o)
kde máš co nechat? jak to ten řádek řídí? prostě tu nesoutěžnost smázni - to bude stejně všem fuk :o)
a teď je mi zase blbý ho tam jako zařadit, když už t bylo jednou mimo.. :-)
no ale todle je takový alibistický přístup - a ten není hoden mýho pobočníka! :o)