Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTV Noc
Výběr: Print, hermit, , dream
06. 09. 2001
19
0
4568
Autor
Bix
predposledný film
mi civí do tváre
k svetlu
prilietajú komáre:
denná dávka krvi
pestré plášte monoskopu
počkám si
kým gangstrov skopú
- počuj, ešte spíme ?
tik – tak
nočný čas
píííííííííííííííp
- rádiový vzlyk
na šumenie
ovládačom zacielim
čierny mravec
vyhral nad bielym
Aššurballit
05. 05. 2005Aššurballit
05. 05. 2005
chichi, ďalšia méta sliepka a vajce, to už som tiež niekde spracovala, tuším
Aššurballit
05. 05. 2005Aššurballit
05. 05. 2005
Tynda se čertí :c)))) ..... - nojo - ale - jak teď budeš vědět, esli ten výběr dávám, protože je to fakt dobrý a nebo esli se Tě bojim .... :c)))))))
(Bixi - nevšímej si toho - je to fakt moc pěkný ...)
Tady mě opravdu mrzí, že nepřišel byť jen jediný výběr...báseň je skvělá ! Neotřelá a moderní...Uchopitelná člověkem v poezii nekovaným...Kde jste pánové výběráří ? Copak jste už úplně propadli veršům plným kýče a vykonstruovanosti ???? Copak už nerozlišíte klenot od balastu ??? Originalita se už necení ??? nebo chcete číst do smrti stále ty stejné srdceryvné žvásty ?????
teď to vypadá, jako že jsi nás, Tyndo, přemluvil.... ale není to tak... já se přemluvit nenechám....;-)
jsem rád, že jste se přemluvit nenechali :)))
tohle prostě do výběru patří, tak tak ***!
skvelé sestrička!!!!
Jedna z najlepších, súhlasím s Tynicom, ale mne budú veriť, že sme sa nedohovorili :o)))))).
Bixi sa hrá so slovíčkami, Bixi nad slovíčkami vyhráva! Bravoo´ Bixi!
Koniec básne jedna lahôdka!
- pridávam sa k tipujúcej väčšine
T.
Bixí vyhráva nad slovíčkami oveľa presvečivejšie, ako včera futbalisti Česka nad Maltou :-))
T I P !
Astalavista
06. 09. 2001Semipalakva
06. 09. 2001
Dneska mi dáváš holka na frak...tvoe básně získávají na lehkosti a nenucenosti...nadhled...nebereš se už tak tragicky...Teď to zas bude vypadat, že jsme domluveni na sebe pět chvalu :o))))))
Tahle je PARADNI !
Ten závěr UHA !!!
Tynda:No, ja si len myslím, že mám radosť, že som sa dočkala pozitívnej reakcie od Teba :o) A to je dobre, čakanie sa oplatí :o))
počuj, ešte spíme? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bixi, veď vieš, už som ti to písal, nerád sa opakujem (opakujem, opakujem, opakujem, opakujem....:)*****