jdu proti času, doháním resty, pořád mi svítí skoro 500 avíz... tebe přece nemůžu obejít :-))
Naděnko, jé, vrátila ses do května, to je mi ale milé !!! Ď.
paráda, co víc dodat, po všech těch ódách? Jo, Mišo... */
A já z toho mám radost. A díky za bodík.
Nemohl by ten tvůj chlapec za hradbou být jako jenom raněnej a ty bílý šaty jako nemocniční košile? A až se z toho vylíže bude z něj básník a my ho budeme sponzorovat.
Dík,žes to četl a víc si s tím nelam hlavu. Vyprávět emocí autorčinou nabitý příběh ve verších se píše sám,mrzí mě, že se jeví jako vecpaný (tj. uměle, popř. s úsilím)do rýmů. To jsem věru neučinila a mrzí mě, že to tak působí. Tak dál a snad se mi někdy povede napsat něco přesvědčivěji samozřejmého....:)
na začátku mi to přišlo vtipné, a pak že prý ne
tak nevím. nesedí mi, jak je vecpaná do rýmů, ale oproti jiným zdejším zas o mnoho lepší. tak nevím.
Všichni jste na mne skvěloskvělí,
až srdéčko mi plakat velí.
Střízlivá děkovat vám pílílm
Dnes už se nevyhýbám brýlím
Rukou pevnou vás pohladím
Ať rytmus jde vám jako rým !!!
Dík všem mocmocmoc a Háberovi svatozář.
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Recituje se to jak litanie. Zvláštní reminiscence májové, sektem pokropené. *T
Tak se ti Františko moc omlouvám za toho Frantu, to víš já po tom včerejšku piju jen Fantu ale radši bych si dal s tebou
Ferry, pár skleniček cherry ****
Jistě jste měla jenom špičku,
tkaničku vážu na střevíčku,
v němž nožka lehce zachvěla se,
čímž prstík sklouz v nesprávné trase -
smazal dílo i odměnu.
Příště se chopím řemenu !
Ten típek ať vám slzy smyje
Vám, ztělesnění poezie !!!
t*
má to šťávu.. slyším zpívané..
takže napíšem, čo už dvakrát predTým:))): ako som poznal Miša, určite by sa potešil*
Smyčec, jsi bezva. Ať tě struny poslouchají !!!
Jejdánku, Háberko velkoysý, vidal drámku Nadčasóvy, když si přečtete mou zpověď, což nezželí se vám ctižádostivé tety a nezrekonstruujete pro ni svuj predchozi bodýček????
Díky za pochopení. Odměním se lékem proti kocovině. Používá se venku skrz ohrožení koberců zvratky. Tak tam spěchám, den je krátký. :)))
Háber, ty jsi navíc jediný svědek skutečnosti, že se mi smazat místo upravit povedlo už krátce po zrození veršů, jež jsi mi vlídně okomentoval ve vzpomínce na Mistra. Díky.
Fakt se zlobím, Ferryslavo. Já jsem ti napsala takové ovace za sebe i Elišku, ty bez nich lezeš ke křížku. Já si je ale nepametám, ze stolu přesto bodík smetám. Je pro tebe, je poslední. Chlastej až když se rozední.
dal jsem ti tip v půl šesté ráno...tak ještě jeden po probuzení v jedenáct :o)
Nad tvé básně prostě není-
jaké další "vylepšení"? *
Já jsem celou noc nespala a lila do sebe Bohemku jak vodu, a když jsem měla už třináct bodů, tak jsem z pýchy chtěla báseň vylepšit a smázla jsem si ji místo "úpravy"...
Omlouvám se všem přátelům, kteří mě poctili bodíkem a vlastnoručně se pranýřuju-
hlavou do zdi, při tom vyju