Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sewww.pozitivni-noviny.cz
05. 06. 2009
5
58
2928
Chcete se podílet na tvorbě Pozitivních novin?
HLEDÁME:
► spolupracovníky na přepisování textů (z knih a dalších tiskových materiálů)
► jazykovou korektorku textů
► redaktora pro výběr vhodných fotografií k článkům
► fotografy, kteří by rádi fotili pro Pozitivní noviny
Nemůžeme vám sice za spolupráci s námi zaplatit, protože Pozitivní noviny jsou neziskové a všichni autoři a spolupracovníci je tvoří BEZPLATNĚ, ale věřte, že se vám to určitě vyplatí.
Své nabídky mi posílejte na e-mail: vydavatel@pozitivni-noviny.cz
Pavel Loužecký
vydavatel Pozitivních novin
A samozřejmě také nové AUTORY - viz POZITIVNÍ NOVINY
58 názorů
přepisovat texty, opravovat chyby, vybírat fotografie a fotit je možné opravdu všude, pročež nechápu rýpavou reakci JM.
"BEZPLATNĚ, ale věřte, že se vám to určitě vyplatí." považuju za nesmysl nebo minimálně cosi špatně vyjádřeného; v novinách jsem nic zajímavéh nenašel, ale nic proti nim nemám. (Stejně tak proti JM.)
to my také!
a už dlouho :))
Vemte si z papoucha příklad, nejen že hezky a poutavě vypráví dokonce už i soutěží u Rampoucha v klubu Romantik! A docela se mu daří, kdo holt umí...
Jarmila Moosová Kuřitková
08. 06. 2009
se musim kouknout kdo teda dava Armonivi tipy- a beda ti, jestli jich ma od tebe vic nez Papouch!
Jarmila Moosová Kuřitková
08. 06. 2009
Jarmilo prosimte.. uz dej tomu Arminovi taky nejaky ten tip.. ja taky.. pozvem cele kolecko..at ma radost!.. konecne bude mit par tipu a zacne " segra na segru"..covece holka, ty jsi fakt naivni- jako bys nevedela , ze mu chybej kamaradi a tak kolem sebe siri negaci!.. vemem ho do spolku?.-))-uvidis jak zjihne!.. Severan!
Octopus de Sade
08. 06. 2009Jarmila Moosová Kuřitková
07. 06. 2009
Armine,
všímám si tvých útoků na Jarmilu Moosovou tady i jinde, a prostě ti nesluší, neslouží nikomu, důvody tvého počínání neznám, ale to nemění nic na faktu, že je to kontraproduktivní. Sám mám s něčím podobným zkušenost a často nemám sílu již vzdorovat, možná i ty máš podobnou zkušenost.
Jarmilko,
osobně vítám tuto iniciativu, třebaže jsem skeptický, neboť při mediální přesycenosti nejspíše budeme hledat dobro tam, kde si na něj lze sáhnout. Vím však, že existují vysmívaní dobrodějové, a je jich víc, než bychom si mysleli, jen si to kvůli vlastnímu egoismu neumíme přiznat, kteří třeba ideu těchto novin naplní. Moc bych jim to přál a budu-li v nich vidět prostor pro svá setkání s těmito lidmi, přispěju.
Jarmila Moosová Kuřitková
07. 06. 2009Jarmila Moosová Kuřitková
07. 06. 2009Jarmila Moosová Kuřitková
07. 06. 2009Jarmila Moosová Kuřitková
07. 06. 2009Syd Octopus
07. 06. 2009
na spojení Pozitivní Noviny... no, dvakrát chytré to taky není, ale budiš.
Celé je to na hlavu...