Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSMS
10. 09. 2001
3
0
2178
Autor
Sýkorka
Bez poriadnej
abecedy
abecedne zoradená
Láska
Plachá od B
až po S
v otázke
o Bielej Svadbe
splašene
odpovedám
prvým znakom
a pripojeným
NO!
hrdzava_dzejn
10. 04. 2004
:O)))
Odpovedám prvým znakom a pripojeným NO...* A-NO *... doufám, že ten čertík z krabičky to vyluštil, ale nedivila bych se, kdyby ne, protože láska někdy zatemní přílišným návalem světla... .o)
Sestřičko... myslím na tebe :o)
Bixi, asi je to naozaj len pre tých, čo ma bližšie poznajú. :o) Ono, tú odpoveď NO by som neodoslala. Ale neodoslala by som žiadnu. Viem, že rozumieš, si moja sestrička predsa !! :o)))))) My sa občas ženieme, to asi áno, ale keď to je tak krásne :o). Ale tvoju radu (teda vlastne vašu) si berieme k srdcu, ono nič krásne neutečie.
MTR!!!!!!
Ribi:
To je predsa taká zmätená odpoveď na otázku, ktorá sa kladie iba raz v živote.. :o)))
so zadaním NO by sa Tvoja odpoveď nebola odoslala...:o)
rozumiem :o)
neplaš a nenechaj sa plašiť - a nikam nežeňte - jasné !
len sa hýbte vpred :o)
chýbala si tu - nevieš ako - čo máš v zásobe ?
ide to aj mimo mňa...no neviem, možno som trošku prihlúplejší alebo je to mierené len tým, ktorí sa do teba vyznajú....(ale pekné sl. hračky, ako vždy:)
Gastarbajtr
10. 09. 2001optickej_klam
10. 09. 2001
Sýkorka, kde si poletovala doteraz?????? Toto hniezdočko bolo bez teba pustejšie...
To mi prijde pomatené, čili avantgardní. Narodit se za 100 let, tak to asi pochopím ;-)