Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sečervencová - fragment
11. 09. 2001
13
0
3928
Autor
ulita
červencová - fragment
s miskou jahod v misce dlaní
jak k svatému přijímání
pokorně jdeš cestou v trávě
Swedish_Nigg
16. 01. 2004
já se sice do data netrefila, ale tahle tvrdohlavá, co vzdorovala dopsání..
usmívám se..;) *
Ten prolog mi mluví z duše, takových fragmentů už mám menší stádečko;))) Už jen za to tip*
A taky díky za vůni jahod....
Tohle si třeba myslím, že je haiku... i když matematika říká něco jiného.... :o))))
+ T
Já tip dam, páč to znam, taky se mi tostává, že se mi něco tak usadí v hlavě.. a časem se to stane samo sebou a když by se k tomu něco přidalo, už by to nebylo ono...navíc slovo fragment totálně žeru - celý noci si ho píšu červenym inkoustem na toaletní papír.-)*
kdyz ja bych preci mel to zakonceni, nejake, radeji.. skoda, ze neni..( ale asi tim svym, bych tomu nasadil nepravou korunu, nebo na nepravou hlavu..-)
Jo, já Ti rozumím. Psal jsem: Kdyby...
Jinak to mám stejné. Jenom poslední dobou čím dál méně často...
Hm, ty tři řádky jsou dost ... ale taky dost málo. Jak se to vezme. Kdyby se Ti to povedlo dokončit, bylo by to moc hezké...
nemohu dát ti tip,
neb jsem si jist,
že zvládla bys to líp...
Fragmenty rád nemám
mrkni na KRELAMI (Krel), nebo Co budeme dělat na silvestra (zolli)
ale taky fůrt nevím kam budu a kde pudu :-)
Bez. : nevím, že se mantry vrací....mám zkušenost, že co nenapíšu během pěti minut, nenapíšu vůbec, takže...
Pap. : a to mi má stačit...:) zrovna včera jsme si s Merlem říkali, že jsme na Silvestra takoví bezprizorní....
papouch: předpokládám, že víš, jakou smršť zvědavosti jsi způsobil tím svým "to by bylo na dýl", takže čekám, ptáčku zpěváčku!!
bezejmenny: máš naprostou pravdu - původně jsem vůbec neuvažovala, o tom, že bych tohle torzíčko na Písmáka umístila, ale ty tři řádečky se mi uhnízdily v hlavě a stala se z nich jakási moje letní mantřička - kostřička...a taky jsem je sem "prskla" trochu vztekle za to, že se nedaly dopsat, potvory...
ostatním dík, ale ty tipíky vám budu dlužit...:)
Bezejmenny
12. 10. 2001
....................ale já tomu dám tip
proč, to by bylo na dýl ..... prostě dám