Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte selétu
09. 08. 2009
13
28
3953
Autor
Markel
dám si tu práci a
napíši na plakát
že vstup je přísně zakázán
mlhám u rybníků a řek
hladiny oblohy
budou jen tvoje
až se budeš
houpat ve vlnách
navíc pak
tu hrstku listí z pat stromů
sesbírám
větvím připnu medaile
za výdrž nazelenou
vlaštovkám dráty
přestřihnu
(křídla jim budou zkrácena .... do odvolání)
28 názorů
pupin: jsem ráda, že líbila, měj se krásně, pozdněletně a trochu předpodzimově :-)), já mám podzim moc ráda, ty barvičky travin, keřů, stromů, mňam :-))
Robinia: už si píšu do diáře: pro datly a hýly
Prosečnice u Sázavy dodá v zimě síly
ze semínek slunečnice
krást bude i veveřice :-))
avox:jsou drzé za pravdu ti dávám
létají hbitě já jim fandím, mávám :-))
Ano, moje dveře jsou od jara až do zimy dokořán... (zvyk z doby, kdy jsem ještě měla pejska) ale vlaštovka mi vlétla až do koupelny zjara, když hledala místečko pro hnízdečko :-)) s lítostí jsem musela ukázat jí dveře, říkala, že by mi záda určitě nemyla :-))) onehdy jedna vlétla pro změnu do kuchyně ve velkém domě, asi hledala něco k snědku, jenže lednici otevřít neuměla, tak se na to... jsou milé, přítulné až drzé!
no to si myslím, že vlašťovičky jsou spíš na mušky než na semínka. radši ať si letí na jih, ať neskončí jako vlaštovička ze Šťastného prince... ale sýkorky a hýly a datly a strakapoudy a .... no prostě ty všechny posílej do Prosečnice k Sázavě :-)
Robinia: já to tušila, já to věděla!!, že se v případě potřeby postaráš, takže dělám teď pohovory s vlaštovkama, prostě je lustruju, která si zsslouží bydlet tam u vás a požírat ta úžasná semínka a jetli jestli mohu poprosit, nasuš prosím asi tak 10 kg jemných muších tělíček, jo? Vlaštovky jsou totiž zhýčkaný masožraví fajnšmeři - :-)))))
Bydlím ve vesničce :-), klidně je pošli k nám, u nás mají celou zimu plné krmítko slunečnicových semínek.
(jenže co vykáceli kus lesa za domečkem, je tu i ptačího štěbotu poméně...)
Bůde zima bude mráz, kam se ptáčku kam schováš?
a ptáček říká:
budu bydlet u Robi a avox (ta drzost, ta familiernost :-)))
to je jistý
neb jsou to duše hodný a soucitný
poskytnou přísřeší
já nemůžu (Markel)
neb bydlím v panelovém domě
a nemám ty možnosti
děvčata :_))
nevíte, proč si myslím, že bydlíte na vsi a máte dům jako hrad, pro všechny ptáčky přístřeší, pro všechny, co nestihli odlétnout na jih? pěkný večer :_))
Loni jsem o nich psala 14.8., nikdo mi nevěřil, že by už... a letos ještě dřív, třeba přijde dřív zima?
guy: já myslela, že mne budeš varovat před smrtelným nebezpečím a ty na mne s trestným činem,:-))
avox: jo návrat k předkům, ohníčkům a tulení se ke kůži tulení, nebylo by to k zahození :_))
Robinia: myslíš?, já zatím viděla jen jiřičky a ty se nepočítají :-))
Jestli Tě ty vlaštovky nepředběhly :-(, ve čtvrtek jsme s hrůzou koukali, že už na ty dráty sedají...
Nestraš, přestřihneš dráty a co já si počnu bez elektřtíků? Předělám PC na šlapací? Onehdy ta bouřka veliká, byli jsme bez proudu jen 20 hodin, ůůůů! všechno ostatní můžeš :-))) */
no, s tím přestříháváním drátů bys to měla radši ještě rozmyslet .. by tím mohlo dojít k naplnění skutkové podstaty trestného čínu obecného ohrožení ..
:-)
Můra73: no, ten plakát je celej květinovej, co písmenko, to jiná letní kytička, svítí do dálky a mlhy před ním mají nahnáno :-))Díky za návštěvu, potěšena jsem všecka celá :-))
rainman: díky za kukýnka a *!*
Diana: no, já moc ráda fotím, tak někdy ten okamžik zvěčním, když se pak na tu fotku podívám, dýchám a cítím, co tenkrát, a když se hodně zadaří, je to úžasný, zmrazit ten okamžik a mít ho tím pádem kdykoliv k dispozici,to je jeden z receptů, pěkný zbytek večera :-))
Bíša: díky, že jsi mme poctil svou návštěvou :_))
Krása!***
Ó, kolikrát to tu už bylo! ("Okamžik chtěl bych osloviti: jsi tolik krásný, prodli jen!- Goethe, Faust) A nikdy se to nesplní. Ale tobě třeba ano ;-)))
mořský koník: jo smutno, to on umí, navíc i neznadějno, na to je expert, čtu taky jen když mám na to tu správnou náladu a naladění, -:_))
mořský koník
09. 08. 2009
mořský koník: o tom žádná :-)), díky, že jsi u mne byla, pěkný den, před chvílí jsem si zase četla některá dílka od Printa, chjo, já břídilka, ale co, člověk má dělat pro radost, ne pro slááávu :-))