Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semlč už - SuperStar
24. 08. 2009
15
31
4309
Autor
Dalek
od rána do noci nabrané do talíře nalité do hrnku schované v prádle řeči řeči řeči mlč už nechci tě poslouchat průběžná otrava sluchu venku je klid studené oko zírá z oblohy na slepé oblouky kostelních oken jen bílá kočka na hřbitovní zdi mlčí do tmy chci zpátky svoje tiché sny
31 názorů
sepotvkorunachstromu
26. 10. 2010Darmo-šlap
08. 09. 2009
Jestli toto je průměr, tak se těším na Hvězdnou pěchotu. To už bude super blbý :o)
na tomto serveru je utopistické prakticky všechno. proto se mi tu tak líbí
i když někdy seru skoro mramor
VT Marvin: "...vyrojí se exhibicionisti, průměr a špatní..."
To se mám počítat do nějaké takové skupiny?
do 15. září je času dost. klid, marvine
to víš, suplujeme kritiky
mají zlost, nebo co
to já taky - ale jeho absence je lehko vysvětlitelná - záleží na vnímání významu a členění - a není lehce prokazatelný - a většina čtenářů s ním fakt nepočítá - vím o hodně co čtou jen očima :o)
no, řekla bych, že rytmus má mít i volný verš. Určitě není striktně předepsaný, jako u vázaných, ale přece jen, čtení by mělo být melodické jaksi. Já s ním teda počítám:)
martinez: I u volného verše musí být rytmus, jinak je to rozházené a nečitelné a někdy se drží hůře, než u verše vázaného.
A pokud se týká porozumění básni, myslím, že je až moc průhledná. Děkuji za zastavení
volný verš - asi nejvýhodnější startovací pozice - rytmus ani rýmy nejde vytknout protože se s nima nepočítá a nehraje... u čtenářů je oblíbenější než vázaný verš - vypadá a zní moderně a dá se tam schovat cokoliv - ten kdo nerozumí, většinou to ani nepřizná aby nebyl za hlupáka dyž ostatní se tvářej že oni to chápou a líbí se jim to...
tohle dílko si myslím že je pro čtenáře přístupný a može aj zaujmout - mne zaujalo v kladným slova smyslu - líbí se mi (ale přesto bych si ho upravila :o)
uživatel se odhlásil
24. 08. 2009tvá borůvková vzpomínka
24. 08. 2009
Jako vstupenka dobrý, no do semifinále budeš muset přitlačit, zvlášť pokud se sejde konkurence. Tohle je takovej pěknej střed, nenadchne, neurazí. První polovina lepší, druhá stojí hodně na přívlastcích a už nemá takový spád, zato pár hezkých obrázků:)