Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePodzimní souboje
01. 09. 2009
17
31
2718
Autor
Arnika Plazivá
Zelení ježečci shůry k nám letí
a křehkost puká s dopadem
pod stromy caparti je jich jak smetí
pichlavé stává se odpadem
a křehkost puká s dopadem
pod stromy caparti je jich jak smetí
pichlavé stává se odpadem
31 názorů
To je hezké, člověk píše to co vidí a je to to nejlepší co může bapsat. (T)
na muj vkus trochu infantilní, ale přesto vyvolalo úsměv na tváři.. myslím, že by ti šlo haiku :)
blboun nejapný
20. 10. 2009
No dávám taky Tipa .I když jsem rybář ,ale dávám z valné většiny život..! Pinďa
To by jeden neřekl co se dá vykouzlit z padajícího kaštanu.
Pěkné je to. Opět (t)
Arnika Plazivá
17. 09. 2009
je to dobré velmi dobré....4 řádky to je přesně šálek mého čaje ovšem volíš vzletnejší slova, pravdou je že některá dílka si vyloženě říkaji o doplňujcí fotku a tato fotka je geniální. jen název mi nesedí... mě to připadá jako den den D v Normandii kdy se z oblohy snášela armáda, takže název bych volil nějaký vojenský Třeba den D aneb invaze ježků....
Arnika Plazivá
10. 09. 2009Arnika Plazivá
10. 09. 2009Arnika Plazivá
04. 09. 2009Arnika Plazivá
01. 09. 2009Arnika Plazivá
01. 09. 2009
kdopak by neuměl panáčka z kaštanů
čerstvě napadaných pod stromem poránu
a kdo se bodlinek jen malinko bojí
udělá rytíře v pichlavé zbroji...
je pro radost... a dost :-)) */
Impertinentně infantilní Empatický vůl
01. 09. 2009
Jděme myšlenkově dál-odpad, jakožto něco nežádoucí, ale s pomocí rozumu stravitelné. Caparti ovšem nemají pro takové kejkle pochopení, jdou k jádru věci bez okolků.
Skutečně velkým hlavolamem je sousloví "z hůry". Je to myšleno "z hory ven"?
V pořadí druhým hlavolamem je "pichlavé stává se odpadem"? Jsou to asi kaštany a ti haranti je prostě rozšlapali. Jak správně zdůrazňuješ v části třetího verše ("je jich jak smetí"), lidstvo je přemnožené a zeměkoule si nezaslouží, aby ji zničilo.
To jen tak pro zasmání.
Skutečně se, Arniko, nezapojíš do písmáckého Superstaru? A není to škoda?