Já taky se hlásím, Květošku, Alešku, vím o vás...
přijal jsem to pravidlo i bez tvého komentáře, neřídím se pitomostí děl :o)
takže máš ode mě jeden tip u Raphanus sativus :o)
Tímto počinem jsme mimoděk vynalezli rafinovaně skrytou formu "jánabráchysmu" pracovně nazvanou "druhotný tip".
Chillies - všechny tipy, které autorovi přibydou zásluhou nějakého komentáře, je tento povinen odevzdat komentujícímu pod jeho dílo, které by jinak sám považoval za pitomé.
tak dávejte k jiným mým dílům, pošlu to dál :o)
Květoni, tak tohle by bylo na mega tip, jenže jsem na tom jako avox - co s tím??? :o)))))
Květoňu, nemůžu dát tip pod jiné tvé dílo, nevím o žádném, kde by ještě nebyl... ale nemusím ti, že ne? :-))
Vaude, ranhujce, neznáš původní název krahujce?
takže holič by mohl být hůlce? :o)
kovář ...kůvce ? :o)
konečně dostala diskuse pořádný impuls :o)
Kvetoni - krasna basen! Ted jsem se dozvedel, ze nejsem ranhojic, ale ranhujce :-)
hned se mi pronikave zlepsila nalada!
Já nechci být slavný. Mně stačí, když budu bohatý.
tak aspoň avi všem, co jsou v seznamu, ať jsi slavnější :o)
Já jsem v poslední době někde četl, že kvalitní dílo si najde čtenáře samo i bez potupné a připitomělé propagace a podbízivosti.
Schválně, jestli je někdo najde tady!
Bude-li chtít, může mi poslat tip pod libovolné jiné moje dílo.
Nebude-li chtít, může mi.
není to škoda do komentářů? být to dílo, dostane mnary tipů :o)
...sem neodolal:
každý svého pole hnůjce
každý svojí krávy důjce
vyrojí-li se však růjce
proti pořádku a řádu brůjce
na stráži zde stojí zbrůjce
k zastrašení nepokůjce
nepokojů každý strůjce
bude volat svých ran hůjce
doufám, že "krůjce" bude zmíněn v Marečku podejte mi pero 2 :o)
KRŮJCE je synonymem HRDOBCE. Oba výrazy pak označují ve svém původním významu lýkožrouta z rodu kůrovců.
Autor Novákovými zaslechnuté písně bezesporu zaměnil účelově lýko za dort ("každý svého lýka lýkožrout"), čímž projevil nemalý smysl pro vtip. Už za něj zaslouží shovívavost.
t*
Teda ten Tom Krůjce je nejlepší :-), myslím, že už to tak budu používat :-D
o sebevětší blbosti se řekně, že je to novotvar a obecenstvo jásá *
jo, fakt super :o) naučím se to, abych obohatil naše hudebně vzdělávací večírky v hospodě :o)
Nebuďte škarohlídi a suchoprdi a dopřejte textařům krůjce - však je to sranda, ne?? :o)) *t
Vaud - no tys to dotáhl do dokonalosti! :o)))
Mj. si nemyslím, že by to bylo šílenější, než ta otřesná písnička, co koluje na Slovensku už nějaký ten pátek:
http://www.youtube.com/watch?v=wg3pxXxhz3c&feature=related
- to je totální masakr!!! :o)))
mne krůjce prijde uplne normalní!
on takovej Steven Seagul je vlastne Stepan Racek a obracene Vladimir Paral - Vlad Ripper :-)
Tom Krůjce je kamarád Vladimíra Párala :o)
krůjce se mi nelíbí
Je fajn , když se český jazyk rozvíjí, ale s citem. Za úvahu TIP
Tom Krujce je vybornej :-)
Krůjce je krásné slovo.
Zařazuji je hned za napnelismus a cukaturu.
...každý svého dortu krůjce...obejdem se bez strojvůdce...
hloupé to slovo není...prostě novotvar, takových se na písmáku najde denně spousta...Jazykovědci z ústavu by moudře pokývali hlavou, jsou rádi, když někdo češtinu používá a rozvíjí...
jen jsem se chtěl podělit, díky , že to čtete :o)
nejlépe vznést dotaz na Ústav pro jazyk český. Asi to slovo není stvořeno v souladu s platnou gramatikou, ale novotvary vznikají a občas dokonce dojdou milosti a zakotví i ve slovníku řeči spisovné... a laik se diví... a kdo se diví, je mu divno... je to divič? :-))
to je opravdu hloupé slovo...
za úvahu T***