Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePodzimní příchuť
23. 09. 2009
27
21
3168
Autor
Impresse
Vlídně v krbu rozsvítíš
opečeš pstruhy
co neproklouzli
a brambory ve slupkách
meluzína překročí náš práh
na strniště zahvízdáš
děti spočítáš
než zhasneš
21 názorů
Selanka?
Ale kdeže.
Nadějí příjmně těhotný obrazy... Líbí moc!!
T.+O.!!
moorgaan: tak to je škoda, strniště působí tak ...mužně, třeba do brumenda :-)
Big Bivoj a Eva A: díky Vám! :-)
EddieCrow: Tak tomu tedy fakt nerozumím...
Adamova Eva
23. 09. 2009
Život není selanka, vím. Proto hledám spíš ta světýlka :-)toho depresivního je všude dost. Děkuji za návštěvu a tip :-)
opečeš pstruhy
co neproklouzli
...
na strniště zahvízdáš
//škoda toho sklouzávání k všeobjímajícímu kýči; dokážeš tvořit pěkné obrazy, ale život není taková selanka, jak to líčí například reklamy, že spokojená rodinka sedí u stolu nadšená instantní polívkou od babičky; tvoje básně se v takovém ohnisku příliš sbíhají..
Arnika Plazivá
23. 09. 2009Ještěrčí král
23. 09. 2009
Oldjerry: občas je potřeba v tom udělat pořádek :-))
Vaud: máš pravdu, úplně ji vidím před sebou :-)
Děkuji všem, mějte krásný den!
Ano, je podzim, po strništích vítr duje, brambory jdou ze země do krechtů. A dál?
Stačí jen pokusit se ve čtenáři asociovat určitou náladu (třebas jen podvědomě) použitím určitých lehce provařených atributů?
Já nechci bejt zlej, v podstatě se jen trochu (a spíš obecně) zamýšlím.