Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŽe bych nebyla budhista?
Autor
Sebastiana
Byla jsem uvolněná , měla zavřené oči a zpívala mantry.
„To by jsi neměla, mami...“ Ozvalo se nade mnou.
„A to jako proč??“
„Jsi přece budhista, psala jsi to o sobě...tohle jsou hinduistický mantry.“
„Opravdu?“ „Tak jsem asi hinduista.“ Zamyslela jsem se.
„V co vlasně věříš?“
„No, samozřejmě v jednoho Boha..“
„Ale hinduismus má Sarasvatí, Mahalakšmí,..“
„No v ty věřím taky, to jsou takoví podbozi....“
„Nemůžeš věřit v jednoho Boha a zároveň v tyhle..“
„Můžu.“
„Tak jsi katolička. Ne to nemůžeš být, vykládáš karty.“
„Tak alespoň zpívej místo manter otčenáš...“
„Ten se modlím večer před spaním...“
Syn se zde chytal za hlavu
„Nemůžeš smíchat několik náboženství najednou.“
„Můžu, vyberu si z každého to, co se mi líbí...že bych si založila vlastní?“ Zamyslela jsem se.
„To máš z toho...“
„Z čeho?“
Syn ukázal směrem ke knihovně, kde bylo velmi mnoho filozofických knih. Magie, astronomie, generologie, numerologie, Bible, Korán, Lopsang Rampa, Kafka a mnoho dalších. Prostě vše, co bylo jen trochu zajímavé. Nahltala jsem všechny.
Nemůžu být budhista, protože věřím v Boha.
Nemůžu být hinduista, to bych si musela udělat oltář, vybrat jednoho z podbohů a nosit mu jídlo.
Nemůžu být katolík, protože občas čaruji a vykládám karty.
Věřím v reinkarnaci, modlím se otčenáš, zpívám mantry, používám Modrou Alfu, vykládám karty.
No, nic nakrmím svoji černou kočku, sovu , jdu spát a budu o tom přemýšlet celou noc.