Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHolky na srazu po čtyřicítce
Autor
Evelínka
Páteční soukromý sraz s 6ti spolužačkami z průmyslovky....
Opravdu pěkné místo - penzion Ben - Ostrava Polanka - kdo by se rád mrknul na net a potřeboval přespat v Ostravě - je to velmi příměstská a přívětivá část.
Bože baby - když je jim přes 40........vrchnímu jsem dala předem dvě stovky s tím - že - pokud bude pěkně - budeme mít venku přiměřeně zastíněné místo na terase - co nejvíce vzdálené od "dětského koutku" - za nepřízně počasí v nekuřácké části!
Nebudeme dlouho čekat na jídlo, bude stále zajištěný přísun nápojů - tvrdě vyžaduji vše perfektní ....anebo - mám se předem obrátit na majitelku a říct jí - jak si dovolil převrátit oči - po té, co jsme s dcerou prošly "uzavřenou společností" - kterážto nebyla jako "uzavřená řádně označena"!
....slíbil, že vše bude o.k. ....
Jarka - přiletěla z Hongkongu ....hmmm, neznala počeštělé anglické výrazy pro různě zpracované kobzole........tedy jí nabídl i jídelní lístek v angličtině - namítla, že není debil a češtinu a plavání nezapoměla....(načež zjistila, že nemá brýle na čtení....bylo jí tedy předčítáno....)
Ano - jídelní lístek nabízel ....ale Jarka chtěla jako „přhedkhrm“ - ty "čerstvé horké maliny"..... položila vrchnímu otázku - jak moc jsou opravdu čerstvé - to totiž nemají ani v Honkongu.... - odpověděla jsem za číšníka - že to mladá děvčata chodí co dvě hodiny obírat "jen přiměřeně" na keře - a tu "hot" vlastnost si udržují tím, že je ta děvčata uchovávají v záňadří - a pak je odsypávají rovnou do sklenic....
To se Jarka na mě obrátila - jak to bude s pohárem "ořechovým" - jistě - že oříšky louskají mladí mužové...a ať se ani neptá, kde je přechovávají....
Číšník pochopil - že ...."si užije".......čerstvého žraloka odkud mají ...né né na udici - ale každé ráno přiváží "Novaco"...a taktéž lososa - kterého právě vyňali z lůna norské horské bystřiny (žádný blbec - chytil se....)
Miluju své spolužačky - z 6ti jsme vdané pouze 2 - já a Jarka....její manžel vždy v neděli odletí do Číny - aby se v pátek v noci vrátil dom - do HongK..... jedna stará panna - (to mít doma - tak to nezastřelím, ubiju paličkou na maso) - jiná rozvedená 3 krát - ale opět šťastně zamilovaná........svobodná matka s 16ti letou dcerou na soukromé jazykové škole - snad jediná normální - Marie s 6ti letou Evičkou. Má manžela o 20 let staršího - konečně po 15ti letech vymodlené dítě...aby se po roce rozvedli, neb muž v 60ti - chce-li se ještě nějaký rok udržet na postu ředitele....navrhl nejen oddělené ložnice...ale i byty - a Marie chtěla i svobodu - tedy jí nechal dům.... - dcerku si bere každý druhý víkend - k obecné spokojenosti.
Když si baby vymýšlely - že z rozlévaného vína si nedají Francovku - vždyť nabídce je modrý portugal - a oni...a oni...a oni....
Tedy jsem nabídla - aby přinesl sedmičku modrého portugalu - že těm dvěma nalil po dvou deckách - a že já budu vždy dopíjet zbytky..... (a víte, že to nebylo tak špatné!)
Miluju se s nimi smát, dělit se o soukromí - vždyť známe své sourozence, rodiče.....s kým jiným se chcete bavit o radostech "s vibrátorem"......prostě o všem.
V tu chvíli si já uvědomím - jak jsme na tom my - ženy - že čím více se o nás někdo stará - tím více chceme - a že to tak musí být........a mám je ráda - a už se vždycky těším, na jejich rozmazlenost a odporné "manýry"....abych pak mohla hodit nohy na židli - po té, co je taxi rozveze - koukat na hvězdy na terase - vzdálené co nejvíce dětskému koutku! - "dojíždět" otevřenou sedmičku.....a říkat si ....ještě, že jsem tak skromná - vždyť - kdybych byla náročná - jako ony - jsem - opuštěná, rozvedená, stará, ošklivá, bez peněz, bez přátel............ale takhle :-)
Je mi báječně! - jsem smířená s čerstvým lososem i malinami, modrému portugalu se může říkat frankovka.....a miluju lidi se smyslem pro humor a "humry"
....a pokud - psi dovolí, čeká mě v listopadu "loooongtrip" do Hong.K - a musím to stihnout během letoška - jinak už bude Jarka v Japonsku a říká - ža tam by se mi moc nelíbilo - lidi jsou odporně nezajímaví - bez smyslu pro humor a jsou tak pracovití....že na odpočinek není čas.
V H.K. mám slíbený každý den na hodině jógy - s opravdickou indkou....
"Bože - díky, za každé nové ráno - Bože - díky, za každý nový den!"