Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se15 otázek pro miliónového šéfredaktora...
09. 10. 2001
10
0
2523
Autor
manželé
1. za
1000 písmáckých obdivů
Koho si v poslední
době nevzala jedna z nejvýznamnějších písmáckých básnířek za manžela?- Krytyka
- ParOdéra
- Vlka
2. za 2000
písmáckých obdivů
Z
čeho nepramení Šílina šílenost?- z
3. za 5000
písmáckých obdivů
Co Olda nejraději neprogramuje?
4. za 10000
písmáckých obdivů
Co je papouch
skutečně za ptáka?5. za 20000
písmáckých obdivů
C
o zolli rodí nejčastěji?- cizí děti
- vlastní děti
- papouchovy děti
- věčné děti poezie
6. za 40000
písmáckých obdivů
V jakém
dlí bříza háji?7. za 80000
písmáckých obdivů
S
družení Písmák rozhoduje:- samo o sobě
8. za 160000
písmáckých obdivů
Falčin nejoblí
benější kostým je:9. za 320000
písmáckých obdivů
Manifest fekalismu Miroslawka a Via vychází z filosofie:
- humusistické
- ohmatatelné
- monovonní
10. za 640000
písmáckých obdivů
Aréna slouží:
- jako odrazový můstek na mistrovství světa v
11. za 1200000
písmáckých obdivů
Sledovanost Písmáka předčila:
12. za 2400000
písmáckých obdivů
Písmák funguje na internetu:
13. za 5000000
písmáckých obdivů
Písmácký
“Výběr” vytváří:14. za 10000000
písmáckých obdivů
Písmák je:
15 . o past Písmáckého šéfredaktora
Jaké to je být na vrcholu Písmácké moci?
Printe, zklamal si mě a to hodně. Rozhodně jsi mě nepřesvědčil, že jsi nevěděl, na koho reaguješ. Jde evidentně o cílenou narážku a můžeš se to snažit maskovat čím chceš, třeba i Tvými názory na manželství. To, co jsi napsal je poměrně dost nechutné. Protestuji tímto proti podobným urážkám a nevyprovokovaným zbytečným útokům. Bohužel to není poprvé a obávám se, že ani ne naposledy. Ovšem můžeš si být jist, že proti podobným útokům tady budu bojovat a nebudu mlčet.
Stále ještě s úctou Violator
P.S. Bohužel jsem byl nemocen, takže reaguji takto pozdě.
Mahony: printovi, že se netoleruje? ale kdo netoleruje? snad ty? svým srdíčkově výmluvným příspěvkem? nebo kafka??
Nic ve zlým, ale dělej si co považuješ ty za správný, a tu samou výsadu nech prosím i mě...
BTW: Všimni si, že už delší dobu nic nerozviřuju, jen reaguju na podobné příspěvky, jako jsi poslal ty. Pro mě je to uzavřené, dokud mi někdo nezačne vykládat, jak já tady někomu ubližuju, nebo že Print to tak nemyslel, že už bude hodnej, a tak podobně.
dotazník:
:)))))))))))))))))))))))))))))))
hezkej vtip a dávám tipa
k debatě pod ním se nebudu vyjadřovat
Tak hele, osádko. Už mne to nebaví číst, přejela jsem příspěvky a nestudovala, sorráč. Možná padla moudrá věta - tímto mne minula.
(Také už prosím napříště bez aviz.)
Ale co mi utkvělo v mysli (možná pomýlené) v minulých dnech při nahlédání, říká mi, že Print v TOMTO případě reagoval v prvé své odezvě spíše obecněji a specifikovala až Sonatina.
Ale to je podružné.
Já prostě fakt nevím, proč na sebe všici ščekáte. Dyk jste od pohledu vesměs když ne milí, tak zajímaví, tak si o tu výlučnost pečujte, sakra, ne?
mohli byste prosím akceptovat to, že se print omluvil a už do něj nepíchat? ta nechutná debata už mohla dávno skončit...
i kdybyste mu tisíkrát řekli, že vůl, jeho názor tím stejně nezměníte...
spíš nechápu, proč I+S tohle už dávno nesmazali a nedali znovu...
pa a nic ve zlém... ♥ ♥ ♥
souhlas s Mahoneym !
:c(
"hádáte" se tady o slovíčka a podstata - zdá se - vám uniká ... dohadujete se o tom co kdo jak řekl a jestli to myslel či nemyslel vážně ... jak kdo chtěl či nechtěl, měl či neměl reagovat, mluvit, mlčet, ...
já se spíše zamýšlím nad tím, jak se Písmák změnil za poslední tři roky - hodně milých lidí, dobrých básníků, upřímných přátel ... zde už není - tiše odešlo, bouchlo dveřmi nebo se prostě vytratilo ... a proč? Nemáte pocit, že je to tím, že jeden druhého napadáme, osočujeme, nevěříme ... ubližujeme ... ? Doufal jsem v oázu klidu, pohody ... tím verše obvykle bývají (pokud nemají právě vyburcovat) ... tím také Písmák kdysi - i přes rozporuplně přijímané nejtvrdší kritiky Krytyka - byl ...
teď mě napadá, že jsem asi měl tohle rozebrat v nějakém auditku nebo jiné upoutávce - tak sorry, už končím, byl to opravdu jen povzdech na upadající morálkou dnešní mládeže ... (aneb - "každá mládež je zkažená a horší než byla ta o generaci před ní" :c))) )
Mahony: Co vyřeší omluva, když se to stále opakuje?
Saša: Zamysli se nad tím, kdo tu útočí a kdo (se) brání.
Je hezké (lidsky), když někdo omlouvá několikanásobného zločince, který činu lituje. Pro mě je ale podstatný, že litoval mnohokrát, a stejně znova zlo-činil. Pro mě je podstatný, aby se to opakovalo co nejmíň.
...a toho merlíku docílíš tím že ho pošleš do ..... ?Tím si mimo jiné zapříčinil právě to že Print pokračoval. Omluvil se...a svou omluvu v tu chvíli myslel vážně a chtěl si dát pozor na jazyk. Viz Mahoney a kafčí!♥
Ale vy jste mu to moc neulehčili a on má horkou hlavu....výsledek je nasnadě.
člověk si může vybrat ze dvou cest... buď člověka pošle kamsi (to je ta jednoduší, dá to míň práce zabere to míň času a nemusí se do toho zapojovat srdce...) a nebo se ho pokusí pochopit...podat mu ruku...a pomůže mu najít jinou cestu která třeba není až zas tak patrná...cestu jak neubližovat sobě a ostatním.
Nejsme ostrovy... jsme všichni propojení... a jsme tu abychom se jeden od druhého učili, pomáhali si vztávat, odpouštěli a milovali.... Nikdo tuhle Cestu nedokáže projít sám bez pomoci druhých... potřebujeme se... ale ne se zaťatou pěstí... s otevřeným srdcem. Kroutíme hlavou nad tím jak můžou lidí zabíjet jeden druhého....kde se v nich bere ta nenávist a zloba...ale vždyť tohle děláme v menším měřítku každý z nás. Ale nemusíme... !!!
Pojďte bejt lepší...prosím...
lidi neblbnete...jak se maj domluvit narody, kdyz se nedomluvi clovek s clovekem?
pojdte budeme na sebe hodny :-))))
jooo?
zla uz je i tak ve svete dost, proc mu nahravat....
neumi slunicka ani srdicka, jen bublinky ooooooooooooooooooooooooooooooooo
a vubec, i dneska sviti slunicko a vikend na krku....zahodte ty jedovaty sipy, pokud vam, jeste nejaky zbyvaj, usmejte se na manzelku, pritele nebo kohokoliv a bezte na prochazku do lesa (anebo na pivo, co ma kdo radsi)
MVR a jsem smutna ze zlych slov
---<---<----<-----<-----<----@
a ruze pro vsechny, kdo najdou silu nehadat se :-))
klobouk dolů, myrí a Šíl....
a že moc děkuju....
mám z vás krásnější den *******oo****oo****ooooo*******!
Neodolam :-) hrozne se omlouvam, ale mam takove nutkani :-)
Silka: mohu s tebou jen souhlasit, se navzajem potrebujeme a ze bychom si meli pomahat a podavat ruce...
mam ale obavu, ze kdyz se Print poprve dostal do nejakeho kofliktu tady, tak mu urcite tu pomoconu ruku dost lidi podalo (osobne bych skoro rekla, ze pokud byla ruka podana tak Merle byl mezi prvnimi) nicmene, co jsem tak videla par diskuzi, tak ty utoky nebo neshody vetsinou vychazely od Printa. A pokud mas podavat desetkrat pomocnou ruku, tak po jedenacte si to rozmyslis a uprima litost ti prijde jen falesna...
ps: tesim se na dalsi diskuzi :-)
žirafko, obávám se nebo spíš věřím tomu, že si to Šílka a jí podobní nerozmyslí ani po jedenácté... proč by měli?
Je něco silnějšího než lhostejnost... naštěstí *
kafka: spis nez lhostejnosti bych to nazvala unavou... nicmene je dobre, ze existuji lide, kteri takove unave nepodlehnou a vytrvale zkouseji sveho cile dosahnout...
jen jestli neni nesprvedlive odsuzovat ostatni, ze unave podlehli ;) cimz ovsem nemyslim, ze bys nekoho odsuzovala. Spis bych rekla, ze jsi jedna z neumdlevajicich :)
kráááá:o)!
žirafinko...rozumím jak to cítíš a myslíš...a chápu únavu...jen se ti pokusím vysvětlit proč jí někteří necítí...když vidíš smysl života v tom podávat ruce a pomáhat - Není to dobrota...je to životní potřeba. pokud to nedělš, cítíš se bídně, zbytečně a chce se umřít. Nevím jestli mi rozumíš? Tím že někdo přijme mojí nataženou dlaň tím mě vlastně obdarovává. Ne já jeho... Proto není zásluha neumdlévat. Tím že něco dám daleko víc získávám...
básník by to asi shrnul do věty : není možné cítit únavu když ti Bůh háže do klína voňavé květy....:o)
Šíli, morálně a principiálně máš pravdu. Já bohužel nejsem duchovně na výši natolik, aby mi pomoc jednomu člověku byla přednější, než jím způsobená bolest jiným (zvlášť lidem, které mám rád). Dokud on na ně bude útočit, já je budu bránit. Každý neseme odpovědnost, za svoje činy...
Myri: Jak se chceš domluvit se sousední zemí, která na tebe útočí? Podívej se do historie, jak to dopadlo, když se ustoupí...
Všichni dobře víme, že podobné věci na Písmáka nepatří, a kromě Printa nejsou nikomu tolerovány. Učte ho. Pomáhejte mu. Veďte ho. Jsem pro, vším co znám. Ale za cenu bolesti způsobené VÁM, když jste se pro to rozhodli.
SimontheScimitar
12. 10. 2001
merle:
když si přečteš třeba jenom reakce tady, zjistíš, že ani printovi se netoleruje... jenže print, na rozdíl od ostatních, to udělá i podruhé, potřetí...
až na mě print zaútočí, rád se budu nebránit... jen doufám, že se nenajde nějaký rytíř tvého typu, který mou obranu vezme do svých rukou...
myslím, že znáš printa dost dlouho na to, abys odhadl, jak bude reagovat...
a vyřčené slovo nevrátíš...
pokud ti není lhostejná bolest - jestli tu něco bolí, tak to bolí zbytečně dlouho tím, jak to neustále rozviřujeme... prosím dost!
♥ ♥ ♥
Jak můžeš napsat něco tak ošklivýho? pod pokus o srandu a ještě tak adresně? Jestli tu o něco nejde, tak o šíření nenávisti a averzí. Bral sem tvůj spor s Inventorem jako boj rovného s rovným, ale takhle drsně a ještě na ženu? Žádný náznak sporu, z čisté vody, z tvého popudu.
Nejde akceptovat omluva, pokud si v zápětí znovu přisadíš. Těžko hledat smysl Písmáka, když se musím dívat do očí dívce která se sem kvůli Tobě bojí chodit.
Rád bych Ti tímto tlumočil výzvu, aby jsi se zde nadále zdržel jakýchkoliv komentářů k osobám Inventora a Sonatiny.
15 otázek...
Skvělé!!! :-) (tip)
A co se týče správných odpovědí - Já bych si prosím vzal radu 50 lidí z publika na 50 přátel po telefonu. ;-)
Kafko, asi máme rozdíly v chápání pojmu omluva. Podle mě je to lítost nad spáchaným, odsouzení téhož a jakási záruka, že už se to nebude opakovat. Bohužel to tu jaksi chybí. Tobě to mážná stačí abys odpustila, mě po tom všem už ne. Ty sama dobře víš, že se to opakovat bude. A čím míň lidí ho odsoudí, tím dřív.
Anonym38: jako básník si vysloužil tvoji i jinou úctu. jako člověk tu ublížil nemálu a znechutil mnohé. nikam ho nevyháním, ale možná jsem měl dopsat s takovehjlema výlevama jdi.... někam (aby to někdo blbě nepochopil). Věř mi, že budu první, kdo se za něj postaví, až ho bude kdokoliv vyhánět.
Printe, je to snad další "všepísmácké spiknutí" proti tvé osobě? NE, říkám jen ublížil jsi (zbytečně, hloupě a krutě) a já to odsuzuju.
Trvám na tom, že má původní poznámka k manželství byla vyprovokována opravdu jen nickem "manželé" a v té době jsem nevěděl a ani mě to nezajímalo, kdo se za tím nickem skrývá. Pravda, mohl jsem si ji odpustit, zrovna tak jako ten kanál s Míwou.
Omlouvám se.
o) To ano, sám bych byl už dávno slepý...myslím, že na jedno oko i od tebe...:_)
Moje omluva směřovala k tomu, že jsem svou "úvahu" zveřejnil - pravdu má Míwa - koho to zajímá! Už si dám pozor. Za jejím obsahem ovšem stojím. A druhá omluva směřovala k tomu kanálu. To je vše.
jiko - jestli to je trochu pozdě nebo včas nechejme na tom kdo vidí do Printovi duše... ty to nejsi...já taky ne...
Printe....dávej mi na něj pozor....a... děkuju že dáváš*!...
a ještě k dílku....:o)))))))))))))))!!!! aneb - 15d) :o)))!!!
Proč si printe nezaložíš server Výlevka? Ale tam by jsi asi neměl takový obecenctvo, že?
BTW: tvojí první reakcí byl úsměv, což o lecčems napovídá.
Papouch si tě váží, ale já ti to klidně řeknu:
Jdi do prdele...
Merle:
to nejlepší nakonec...
lepší tři tečky jsi nemohl vykroužit... :-(
kafko, tohle není poprvý a ani naposledy. ty si ho obhajuj nebo omlouvej. já už na to po tý době nemám nervy, sílu ani chuť.
Nikdo neudělal nic naposled a kdybych nechtěla se nebo je omlouvat, tak se nikdy s nikým už od prvního škobrtnutí nebudu bavit... ale o tom vztahy asi nejsou, že...
Já myslím, že tuto debatu Print (a nejen ten) náležitě ukončil a to omluvou. Mohl udělat víc? Nevím. Nicméně pro mě to gesto bylo upřímné a jasné. Tobě asi není. Ale to už je pak tvůj problém.
krááá kafko víš kdo sedí na tý větvi vedle Tebe?...šílená ozvěna - kdybych nechtěla se nebo je omlouvat, tak se nikdy s nikým už od prvního škobrtnutí nebudu bavit...ale o tom láska asi není, že...!!!!!!!:o)!
Manzelum dekuju za pobaveni :-) ale zrejme nevyhraju :-)
Printovi dekuji za ukazku toho, jak zkazit cokoli. Mrzi me, ze nemohu v tomto souhlasit s kafkou, protoze co se tyce omluvy mam podezreni, ze Jiko to vystihl presne.
A jinak me vskutku mrzi, ze at si prectu jaky auditko chci, tak nakonec dodju k zaveru. ze nema smysl neco rikat, protoze diskuzi vede par zrucnych diskuteru...
Jak to delate, ze clovek s vami ztrati chut k vyjadreni sveho nazoru?
Ble! Ble! Ble!
Je mi fakt jedno, kdo "anketku" spáchal, i když to, přirozeně každý ví. Je mi skutečně jedno, kdo má na manželství či na manžele jaký názor, já mám ostatně také nějaký... Ale už toho, proboha, nechte! Prosím...
Původně, po přečtení dotazníčku, jsem se chtěla smát.
Teď už mi to nějak nejde...
Venku se vyčasilo a je modré nebe, lidi, pojďte se smát!
Je mi fakt jedno, kdo "anketku" spáchal, i když to, přirozeně každý ví. Je mi skutečně jedno, kdo má na manželství či na manžele jaký názor, já mám ostatně také nějaký... Ale už toho, proboha, nechte! Prosím...
Původně, po přečtení dotazníčku, jsem se chtěla smát.
Teď už mi to nějak nejde...
Venku se vyčasilo a je modré nebe, lidi, pojďte se smát!
░▒▓~_~▓▒░
No, moment...donekonečna se omlouvat nehodlám. A už vůbec ne za názor, který jsem vyslovil a už vůbec ne merleoidům, kterým přijde za vhod cokoliv, jen aby mě poslali tam, odkud sami vylejzaj.
Kdybych se chtěl vyjádřit konkrétně nikoliv k manželství, ale ke sňatku I-S, měl jsem k tomu dost příležitostí pod bohatým zpravodajstvím s fotodokumetací. Nevyjádřil jsem se. Nemám žádný osobní důvod a jejich soukromý život je mi šumafuk!:-). Pravda, pomyslel jsem si cosi o tom, že si namyšlenost bere hloupost, ale neměl jsem potřebu to říkat nahlas. Pokud se na moji glosu ozvalo to, čemu se v přísloví říká "potrefená husa", to už můj problém není. Mohl se ozvat kdokoliv.
Jinak má omluva (viz výše) platí.
ech, odhaduji správně, že na některé otázky je správná odpověď "ef" ? :)))
Žjóva! Hlásím se o roli neposedné divačky v třetí řadě, co se věčně naklání do kamery v domnění, že je zabírána. Si jenom skáknu k holičovi. :-)
Miroslawek
09. 10. 2001Zdenda_Horner
09. 10. 2001
Snad ještě dodatek: slovo (nick) "manželé", je pro mě tak zprofanovaný, že je jen málo slov, kterých se štítím víc. Muž a žena (vnímáte se mnou ten rozdíl?:-), to je o něčem jiném... Polovina z tohoto nicku "manželka" bezpochyby ví, že je už třetí, čtvrtá? na řadě...a přijdou další.. Manželství, ve smyslu slova, jak jej cítím ajak je z 99 procent předváděno, je především klouzání ve falešných a primitivních šťávách sekretů, které vyschnou... a páchnou už teď - v rádoby slavnostních svatebních pochodech se svícemi a se vší tou neukotvenou, lascivní mašinérií a pompou, které se tak lehce a opojně přitakává!:-) Povyšovat tento stav "hovězího ve vlastní šťávě" nad "svobodnými" a dělat z něj kult, je klanění zlatému teleti, který se brzo ukáže, že vůbec nebylo nikdy zlatý.
Škoda, že nejsou přízpěvky anonymní - třeba první tři dny.
To by se mi líbilo.
Pak by se teprve po třech dnech ukázalo autorství a vidělo by se, komu kdo dal tip nebo aspoň úsměv.
Nezatahovaly by se k dílům osobní sym- a antipatie.
Sonatina: mluvil jsem obecně, to, že to vnímáš jako něco osobního, za to už fakt nemůžu... Máš k tomu důvod?
Názor, který jsem napsal mám už pár let a stále se mi potvrzuje... Nic víc, nic míň. Smím ho mít a sdělovat? Nebo se mám před tím dívat do společenských oznámení - kdo s kým?
Fakt je ten, že nemám důvod si myslet, že právě vy dva jste tou výjimkou, která by mi umožnila nějakej názorovej posun.
Přeji vám skutečně všechno dobré - bez jízlivosti a naprosto upřímně.
Nicméně své názory na "manžele" a manželství nechám zrát, když dovolíš.:-)
to snad není pravda
Musí se fakt najít DYCKY někdo, kdo musí srandu kazit?
Nechcete si osobní věci posílat osobní korespondencí??
jinak ... :-)))))))
Printe .. je to asi osobní ...do čeho mi nic není, ale takhle psát je dost nechutný.
Ber? Viz to, co jsem odpověděl... Je to můj názor a názor obecný. Nevím, kdo je "nick" "manželé". Nikoho jsme nejmenoval. Nicméně, pokud se Sonatina ozvala, (cítí se potrefená?) nemám důvod na svém obecném názoru nic měnit.
Ber: Slušně?? To už je věc názoru, mně to připadá, a čtu to po sobě, jako velmi slušné! A navíc neadresné, že to někdo vnímá jako atak na sebe, za to fakt nemůžu. Dokonce se mi to zdá víc slušné, než to, jak ses do mě, pro neznalost věci obula!:-)
Tak tedy ještě jinak: nerad, ale přiznávám, že jsem mluvil ze svých osobních zkušeností... - a když dovolíte, nebudu to rozvádět. Někteří to vědí, že kafko...Pokud jsem se vyjádřil tak, že to někdo mohl brát osobně, pak asi díky tomu tomu "nicku" "manželé", kterej mě docela vytočil a určitým asociacím... Ale to je můj problém. O tom, kdo se za tím nickem je reálně, nic nevím a ani to není podstatné.
Pokud jsem se nevědomě někoho dotkl, pak se omlouvám.
Na podstatě svého komentáře ovšem trvám.
pak máme o slušnosti asi rozdílný názor ...
nemám ani pocit, že bych se nějak obula ..
a už vůbec to neberu osobně....
Miroslawek
09. 10. 2001
některé otázky zdají se zvláště vypečené
kolik mám nápověd? neříkej prosím, že ne
že nemám žádnou a že to měl být jenom vtip
lidičky s vámi než bez vás vážně je líp
:c)))
tohle si zaslouží opravdu tip :c)
Miroslawek
09. 10. 2001
Printe.... příště si slova "obecně"...nevšimnu ...když není obecně myšleno...........a ty si prosím uvědom, že máš svou vlastní soukromou poštu!!
to je moje poslední slovo B.
Míwo: není smutno jen tobě a učitě ne z jen z téhle věci. Je tady určitě moc věcí shnilých - na jejíž hnilobě se podílím(e). Není třeba být příliš velkým detektivem, abychom se už přece jen, my starší tady, neznali a museli pátrat.
Líbilo se mi, že jsi mi řekl to, co bych, pravda s malým či větším úspěchem popíral a okecával
Nicméně: ještě k mé rekaci tady: přísahám, že nejprv jsem myslel opravdu na sebe... Nick "manželé" mě rozezlil taky. Pak jsem si dal dohromady, že to nemůže být nikdo jiný, než I plus S. A protože je nemám rád, rozezlilo mě to ještě víc. Genezi toho znáš. Nikoliv to, že se vzali, zas tak nízkej nejsem a pokud jsme psal, že přeju všechno dobrý, tak je to fakt. Ale to, jak okamžitě využili (podle mého soudu zneužili) tohoto stavu, aby dávali ostentativně svými novými nicky najevo výjimečnost tohoto postavení, který z mého pohledu výjimečný není. A v jejich případě, z reálií, které znám od jiných, ale kterým věřím, už vůbec ne. A tobě v tomhle směru opravdu nevěřím, byť bys jim sypal okvětní kvítky z magnólií pod nohy a skládal na ně své oslavné ódy. Protože o tomhle to vůbec není... A vůči nim jsi pro mě stejně nedůvěryhodný, jako já tobě:-)
Reagoval jsem na nick "manželé", už jsem uvažoval, že si svý řeknu pod nickem "manželka". Chápu, že je to od věci pod tímhle auditkem, ale jen částečně...
Nemám důvod se nechat vodit za nos falešnými nicky, byť by to byli ti, kterým jsi byl třeba zrovna ty za svědka na Vyšehradě.
Světlo z jejich svatebních svící je pro mě příliš mdlé, než aby mi cokoliv osětlilo. A tvoje role mouřenína rovněž.
Miroslawek
09. 10. 2001SimontheScimitar
09. 10. 2001
Ono je těžké najít komunitu, kde můžeme a chceme s kýmkoliv, kdo tam je, komunikovat..a je lehké zaujmout pozici zhrzené panny, která mluví za všechny a dělat se něčím jiným, lepším... ač víme, že panna není panna, ale docela obyčejná kurva. Dobře víš, že panna nejsi...a já taky ne.. Ano, je možné nekomunikovat a v sobě a veřejně si to zdůvodnit... To blaho kopnutí do prdele, že?:-) Užij si ho, ale věř mi, není to ono...
Znám tě už také relativně dlouho a mohl bych také vydat osobní svědectví o tom, jak tě vnímám....a z posledních reakcí, jak jsem se dočet, bych mohl čekat vstřícnou podporu...:-))) Ale proč?
Pokud budu tady, na Písmákovi, budu vedle tebe - ať chci nebo ne, ať chceš nebo ne.Snad jde jen o to, abychom vlastní ješitnost ponížili - ani ne tak kvůli nám samým, možná kvůli tomu, co tady je a co tady spoluvytváříme.
Proto, narozdíl od tebe, se nebudu snažit pitvat v tobě, protože by to byla pitva s předsudky, pitva s odporem, protože je upřímný říct nahlas, co víme: nemám tě rád:, ale narozdíl od tebe, jsem schopný s tebou komunikovat. Ale netroufal bych si tvrdit, kde končí tvá slova a začínají činy... To znám jen zprostředkovaně... Ale.... u tebe je to zcela viditelný - tvé buranské bílé ponožky k tmavému obleku na večerním čtení tvých a jiných básní o tom svědčí. Viz fota. Detail...? Ano...ale vede k podstanému:-) Pro detaily nerozeznává podstatu. Opilý sám sebou...opíjený kamarády zde... :-) Opilý tipy z průměru průměrných - hle: ecce poeta!:-)))
A nepoužívej falešných slov vůči mě, že ti mně je líto. Mně tě není líto!:.)
Doufám, že jsi a budeš uspokojen veřejným protřásáním tvých schlíplých peříček, a že ti je mnoho a mnoho věrných písmáčků pofouká!:-)))) Užij si to...:-))
Miroslawek
09. 10. 2001
o))) Čekáme od sebe to, na co vzájemně máme:-))) Ponožky jsou jen jistým symbolem... Koukni na Merleho fotky... A kdyby i smrděly, byla by to ještě ta nejpřívětivější vůně, která se z tebe line!:- ) Bez ohledu na na tvý zdroje jiný otvory!:-))))))
Monty_Python
09. 10. 2001
Tak já se vrátím s načesanou kebulí a oholenejma nohama a von to mezitím režisér převeksloval z Milionáře do Sauny. Eh, nu, budiž. Tak tedy na rozloučenou aspoň vtípek:
Sedí blondýnka proti Vladimíru Čechovi a má ještě všechny tři nápovědy; i požádá o přítele na telefonu a říká:
"Ahoj, mami, prosím Tě, mám si vzít nápovědu diváků nebo padesát na padesát?"
Semipalakva
09. 10. 2001
sory Printe, ale fakt .. seš nechutnej.
To musíš, prostě MUSÍŠ za každou cenu
kazit srandu a dělat osobní výpady???
Kdybych si Tě jinak dost nevážíl, tak bych Ti na tohle řekl
di do prdele
Kurvaštelung dyť tohle dílko je sranda!
Dohajzlu chápeš pojem sranda, legrace, humor??
ASI NE !!!
Protože jinak bys svým hnusným šťouráním ji nekazil.
Howgh.
A nechci avíza. Tahám to po modemu na mizerný lince
a do něčího mindráku nehodlám vrážet ani desetník.
A že bych se nejraději převlíkla do klauňuly.... protože ten by hned věděl, co říct, co udělat... já mu ještě nedorostla... tak že vám jenom všem oranžovou bambuli... s láskou...