Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStudentská léta
09. 12. 2009
10
45
3160
Autor
Vaud
Kamarádi se od dob studií moc nezměnili - jen marihuanu si teď schovávají do humidoru.
45 názorů
Co to máš za kamarády? A co to mají za... nepěkný věc? Schovka s definovanou humiditou? Že jim přeji hodně zdraví. A Tobě ostatně neméně.
podezdívka
16. 12. 2009Květoň Zahájský
09. 12. 2009Květoň Zahájský
09. 12. 2009Květoň Zahájský
09. 12. 2009jejdavilda
09. 12. 2009
ja jsem bydlel v Pardubicich a tam smrdi obcas Paramo - cili vune krav je snesitelna a tak nejak na tu ves patri (kdyz toho neni moc)
Květoň Zahájský
09. 12. 2009
ja bydlim kousek od kravina, coz bydli ve Svajcu skoro kazdy - kdyz jsem se ptal, jestli ten smrad nevadi, tak rikali, ze ne, ale ted mi doslo, ze mysleli, jestli nevadi kravam.
Mam na mouchy nastrazeny nejaky pasti, kdy se mouchy otravi, pak jeste pul dne litaji a nakonec zhynou pod oknem - cili mam podel zdi kupy mrtvych much v lete - ale koupil jsem vysavaciho robota a ten uz tusi, ze musi prvni na mouchy jinak mu schovam dobijecku! Paradni vec :-))
Květoň Zahájský
09. 12. 2009Květoň Zahájský
09. 12. 2009Květoň Zahájský
09. 12. 2009
Ferry - to je hrozny, ja takovej bojovnik proti koureni a vyucuju tady, co je to humidor :-)
ja myslel, ze jsi flyboy, tak jsem Ti chtel poslat
http://majman.net/fly_loader.html
aleš-novák
09. 12. 2009
V létě honíme ovce po louce a chodíme na borůvky a v zimě kukáme telku a topíme takovejma divnejma krabicema, co nikdo neví k čemu jinak jsou.
Neříkej, žes neměl páru, co je to humidor! :-)) Co u Vás na vsi děláte celý dny?
Přiznám se, že kdyby si vtip nevysvětlil, nezasměju se mu. Nějak mi to neseplo, i přestože jsem si humidor samozřejmě vyguglil...
Ferry - humidůra je nějaká uječená domovnice??? :o))
Jejdíku - medicimbály jsou nějaké bicí strunné nástroje vymyšlené a zhotovené speciálně pro medicinmama Vauda?? :o)))
Ten (Ugro)Fin přece.
t*
Vy MUDři jste všichni zmilionářštěli? V Praze tedy moc dochtorů ty humidůry nemá...
jejdavilda
08. 12. 2009
Co je to humidor, to mi došlo taky až z kontextu vaší přestřelky s Květoněm - nojo, kubánský doutníky ani marjána se u nás doma nevyskytujou, aby byl důvod to vlastnit, protože nikdy nebudeme mít všechno! :o))) A Cohiba Esplendidos mi taky nic neříká (to jsou ty doutníky???). :o))) *t
to je takova specialni krabice ze vzacneho dreva, kde se uchovavaji nektere typy doutniku - cili vec, kterou si poridis, kdyz uz mas uplne vsechno :-)
Květoň Zahájský
08. 12. 2009Květoň Zahájský
08. 12. 2009
az ted naplno propukne afera Tygra Udse, tak zjistime, ze i golfove micky maji uziti, se kterym vyrobce nepocital