Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePesimistická
29. 12. 2009
11
29
3741
Autor
koloušek
Zděšení mě jímá,
kam to lidstvo spěje,
společenské klíma,
zánik všeho bez naděje?
Krádeže a násilí,
zlo tu kolem klíčí,
máme, co jsme zasili,
Sodoma a Gomora,
nenávist - ta potvora,
všechno dobré ničí.
Lidé už si jámu kopou,
je to jako před potopou,
jak může žít lidská rasa,
nepřijde-li shůry spása.
Ač jsem velký pesimista,
jedna věc je celkem jistá,
aspoň z toho radost mám,
že se konce nedočkám.
(Doufám)
29 názorů
Lukáš Hanzl
24. 12. 2011Lukáš Hanzl
24. 12. 2011
Viděla jsem DVD Šokující Asie, tam po sedmi letech vyhrabali kosti, oškrabali je, okartáčovali a naskládali do nádob. Ale já chci spálit, tak to bude jednodušší.
Aspoň že teď už je v tom celkem svoboda. Ve středověku během morový epidemie někde, tušim tady, existoval zákon zakazující pohřbívání v rakvích, aby se šetřilo dřevo a taky to zřejmě snižovalo tlecí dobu na přeplněnejch hřbitovech. Jeden čas snad taky existoval zákaz pohřbívat mrtvoly oblečený kvůli úspoře látek, to ovšem bylo pro všeobecnej odpor celkem rychle zrušený.
To bude záležet na tvých dětech, co ti přichystají. Kdo nikoho nemá, tak skončí třeba v rubáši.
Já osobně chci bejt pohřbenej v maskáčích, nebo aspoň ve svetru a džínách. V kvádru jsem si vždycky připadal blbě...
No právě, člověk si musí včas promyslet, co se vejde a co tam bude potřebovat.
Krize se bude prohlubovat a skončí válkou. No a tipy si do hrobu nevezmu, tak ti tu jeden nechám... :-)
Sal Paradise
24. 01. 2010
No koloušku velmi výstižné, neplatí žádný řád.Pravidla určují silnější, takže na nás zbyde poslouchat.
jejdavilda
30. 12. 2009blboun nejapný
30. 12. 2009blboun nejapný
30. 12. 2009
Jarmilko, tak to jsi napsala opravdu realisticky. V tomto ohledu jsem s Tebou zajedno, to znamená, že jsem také pesimista s ohledem na další vývoj lidstva.
Ode mne velký T***