Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senadčasová (biblická) úvaha
05. 01. 2010
26
31
2086
Autor
aleš-novák
aby dostal
Evu
byl
Adam
odžebračen...
31 názorů
Tohle je poměrně starý, ale třeba to někdo nezná:
Adam přišel Bohu takovej nějakej smutnej. Přišel teda za Adamem a povídá: "Stvořim ti manželku. Bude krásná, chytrá, pracovitá, vtipná, bude tě na slovo poslouchat..."
"No to je super!", skočil Bohu do řeči Adam.
"Neni to ale jen tak. Budu k tomu potřebovat tvoje voko, ucho, ruku, nohu, jednu plíci, jednu ledvinu..."
"Zadrž Pane!" zaúpí Adam. Pak chvíli přemejšlí a povídá: "A co bych moh' dostat, dejme tomu, za jedno žebro?" *
stejne me to je s tim zebrem divny!..uz odmala bylo.. ze by mel jedno navic?..zebra jsou v paru a zadne neprebyva..kdovi jak to bylo?..ona nakonec Eva je vlatně žebračka!!!
Květoň Zahájský
05. 01. 2010
Ja myslim, ze to vzniklo provolavanim "Vaud na hrad" kdy cast textu se ztratila
Květoň Zahájský
05. 01. 2010
Vaude, Paroubka ze žebra né, když je to takové střevo z kozla (nebo vemeno z kachny)... :o)))
aleš-novák
05. 01. 2010
on si mozna Velkej Jirka mysli, ze je Buh, cili mame zrejme urednickou vladu i tam :-)
Květoň Zahájský
05. 01. 2010aleš-novák
05. 01. 2010aleš-novák
05. 01. 2010Květoň Zahájský
05. 01. 2010
Je fajn, ze se Buh nerozhodl Adamovi dat za spolecnika treba Paroubka. Neco mi rika, ze by ho nedelal z zebra.
Houbeles, Aleši, o pozitiva a sociální jistoty přišel vyhnáním z ráje - pak už to bylo jen krev, pot a slzy... :o)))
Květoň Zahájský
05. 01. 2010aleš-novák
05. 01. 2010
Nojo, a to netušil, co ho s Evou potom čeká... I když možná, že v tom případě by k odžebračení nedošlo. :o))) *t
aleš-novák
05. 01. 2010
Jak hluboká pravda, Ó, Aleši. Jsou chvíle, kdybych nejraději porušil svůj odmítavý postoj k alternickům a založil si ho, abych ti mohl udělit vícero tipů. V tomto případě asi sto.