Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePosedlá
18. 10. 2001
13
0
3676
Autor
Petula
Posedlá…
Posedlá ďáblem
Smolnici v pěsti
U dýmu ohně
pokouší štěstí
Kýve se vibruje
strop na dně pokoje
Lucerny svítící
vznáší se ulicí
Rukama čeří
hladinu vzduchu
Praskot u dveří…
Zjev se mi, Duchu!
Myšlenky přiletí
Nesou strach z prokletí
Přeruší kouzlení
Čas k vystřízlivění
Svěcená křída
je mimo dosah
Zašustí křídla
Démon tě…
Petulo, co by mělo být v západu slunce zdánlivého? Snad jen to, že v daném okamžiku zapadá jen na určitých místech a jinde svítí dál (nebo zapadlo už dřív). Ale jako argument proti skeptickému pohledu na magii je to hodně slabé.
Di: jsou tací, co mají rádi i toho ďábla.
Viktor_Čistič
18. 10. 2001Monty_Python
18. 10. 2001
Už varování před praktikováním magie ukazuje, že dotyčný v ni věří. Já jsem bytostný skeptik, tak říkám, ať se lidi baví, když je to baví.
Naso vie, že sú veci medzi nebom a zemou, nevysvetliteľné, záhadné, ale zo seansií má tak trochu strach...
Semipalakva
18. 10. 2001
ale no tak, my zkušení mágové víme, že magie je dobrá věc, když se používá správně...
báseň je super, dobré a hlavně rytmické verše..moc se mi líbí..!*
Jé, díky Vám všem... :-)
Albireo, věříš v západ slunce? Asi věříš, a i když je to jen "zdánlivý" jev, přesto vyvolává určité nikoliv nepodstatné reakce. Například udělá se tma a klesne teplota...
No, a já, kromě mnoha dalších věcí, ve které věřím tak, jako věřím v západ slunce, věřím v magii.
I ta, i když poněkud jinak, může "zdánlivě" udělat tmu (v duši) a snížit teplotu (těla)...
hermit & Wopi: Jsem pro! Ale, prosím, trochu té bílé a radostné, tu mi nechte... Moc prosím.... |||-_-|||
░▒▓~_~▓▒░
Semipalakva
18. 10. 2001
Petula,Monty, zoo, hlásím se do klubu! I já věřím, ba vím, jak nebezpečné je takové zahrávání s magií. Báseň skvost. TIP!!!!!!!
Hermit&wopi: jelikož si umím představit, čemu asi říkáte "bílá magie", tak se z ní klidně radujte dál a ani nečtěte moje následující varování.
Kdopak se ponoří
v neznámou vodu,
kdo pluje po moři
bez doprovodu?
I bílá magie
může být léčka...
co tělo přežije,
i duše přečká ???...
vy si s hermitem podejte ruce :o)))
jo, to nejsem prvni koho to napadlo...tak nic, objev se nekona :o))
a jinak, nevim co na tom varovani furt mate...co je spatnyho na posedlosti dablem, he?? ;o))))
*!
Jojo, kdyz se nekdo posedne dablem, tak to je blby, ale kdyby "nekdo" dablikem, tak by to bylo smutny ... (sorrac dabli, ale ja musel...)