Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sealeja
22. 10. 2001
11
0
2923
Autor
Pepo
ako nás asi vidia -
pocestných
keď stolujúc
hľadia z výšky
topole
raz ma tak v noci napadlo vysplhat na najvyssi topol co pri nas rastie. treba to zazit! len to zliezanie prilis nie.
ale to mi len dal pocitit (tym zliezanim) kto znas je viac.
bol som jeho hostom
ponukol ma pohladom
ja fakt nemááám slov!! čo nadpis, to nádhera, čo myšlienka, to núti ma dumať o tejto nočnej hodine..****
... podľa mňa nás vidia ako malé bezfarebné bodky cupitajúce niekde pri ceste.
Ale keby ma tak pozvali stolovať spolu s nimi do výšky ich konárov....(( no, dala by som si povedať....
Z tej výšky môže byť krásna panoráma.... ((a ďaľšie vniknutie poézie.
Aj ja som rada, že ťa kríza opustila (alebo minula) a tak nás ďalej môžeš fascinovať svojim originálnym pohľadom na prírodu a všetko krásne okolo nás.
T.*
topole vo svojej majestátnosti nás asi vôbec nevnímajú, majú iné
záujmy, ako sledovať naše bezvýznamné, chaotické a materiálne založené bytie...
problém sa vynára, keď sa objaví niekto s motorovou pílou a s presvedčením, že topole môžu za všetky alergické neduhy na svete... to už je potom tragédia, keď sa topoľ-velikán kláti k zemi...
milujem stromy, topole nevynímajúc a u mňa je to jasný tip...
Astalavista
22. 10. 2001
Aj Naso si tipne - lebo krása a dokonalosť je v jednoduchosti, ktorou toto dielko žije. Jednoduché a pritom filozofické, pojednávajúce o dialektike človek-príroda, cítiť v tom majestátnosť stromov a maličkosť (fyzickú i keď nielen) človeka...
Jasný tip!
snad jen ten fakt že na topolech moc ptáků nesedá kvůli tomu že nemají kde..anebo jsem to nepochopil
trošku súhlasím s ribi, ale potom by to bolo trošku priveľa záhadné...nie? no...je to dobré!
Ty si nám v poslednom čase pútnikom ! :o))
Čo, krízička sa prelomila ?? To je fajn ! ( Aj mne )
pohľad topoľov ako vysokých na nás na prašnej ceste...sa mi páči...stolujúc mi tam trochu kolíše :o)
topole
prečo prezrádzaš?! ...aj tak mám pocit...že si sa...veľmi netrápil...s básňou...preto tip nedám...ako som ti...sľúbil si...budem ostrý...
Také o tom přemýšlívám.Vidí nás asi jako mravenečky a cítí soucit a dojetí... TIP