Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNení nutno propadat depresím před zrcadlem aneb co ženy netuší
18. 02. 2010
30
31
2926
Autor
jejdavilda
Líčí se a maluje
pak upadá do smutku
.
neví, že ji zkrášluje
velký rum v mém žaludku
31 názorů
Tak tohle své přítelkyni neřeknu ... Neviděl jsem, nečetl jsem...:) T.
jejdavilda
19. 02. 2010
Lžeš, ale chápu tě, člověk s rumem v žaludku vidí všechno zkresleně a počty mu taky nejdou, jinak bys netvrdil, že jsi dnes kvůli tvé angažovanosti v jakési diskusi dostal jen jeden tip.
jo aha, Květoni, já myslela, že když se ten ruměnec vhání do lící ženě, požívá ona :-). Takže la pardón :-)
Květoň Zahájský
18. 02. 2010
no jo, Květoni, ale ten rum přece požije muž, aby se mu zamlžil a posléze zjihnul zrak, nikoli ta tímto způsobem krášlená žena..
slovo "umprum" mi vždycky znělo podobně, jako "dudlajdá" nebo "umcacá" - taková ta vycpávka dechovky, Květoni :O)))))
Květoň Zahájský
18. 02. 2010jejdavilda
18. 02. 2010aleš-novák
18. 02. 2010Květoň Zahájský
18. 02. 2010
nevinná říkačka, která je obtiskem doby minulého 20. století. Žena težce namalovaná s klasickým velkým modrým stínem jako klaun. Na hlavě pořádná trvalá. *t
jejdavilda
18. 02. 2010
I vy muži, vy vy! Jste ochotni si zničit játra, jen abyste nás viděli jako královny (krásy).
Jakože vidíš rozmazaně a je to lepší? Pche,to není povzbudivé, dí neroušek.*******
I opačně to neřeším. Jsem tak šeredný, že plaším koně, děsím papoušky, psy a kočky. I po městě chodím kanály a kolektory, abych nevyvolal paniku v davech lidí...