Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProgramátorský fórverš
15. 03. 2010
18
39
5100
Autor
Ostrich
Mysl se vaří v hrnci citů
holt jsme jen buňky v polívce
až budem zítra sítí bitů
binární smutky spláchnem v C
39 názorů
Safryš, taky bych nemyslela, že budu někdy nějakým IT verdiktem tak autenticky okouzlena.
V proudění mysli bystré pstruhy
doháněl problém ++,
řešení upgrade s chodem druhým
v příloze formát kuskus.
nerýmovalo, no... ta pluska si zasvěcení domyslí a zbytek je odsouzen k bezradnému tápání...
ne, dobrý je to, líbí se mi, a bezplusovost schvaluju... ;-)
No jo, ale to by se nerýmovalo, tak holt bylo nutno ty reklamní nadbytečnosti trochu zkrouhnout :o)
No však. IT to chápou. IT vědí, že když se přičte k dvěstěpadesátipěti jednička, dostanou nulu.
Aneb že je-li kdesi omezena kapacita, nezvratně se tam točí svět v kruhu:-)
Proto nám možná i někteří IT připadají asociální, že se snaží tak asociovat :o)
Kdyby jenom sbíraly. Ony se do sebe přece zasunovaly, zacvakávaly až se teď acosi...asico... aciso.. acosial.... asociovaly, ne?
Kdysi dávno se céčka sbíraly, teď už se v nich i myslí. To je holt pokrok :o)
Manuamanua
27. 06. 2010aleš-novák
06. 04. 2010
Škoda, že nejsem programátor :-))) Ale s neuronovou sítí máš vlastně pravdu, jen se neshodují termíny :-D Ostrich osvětlil, děkuji
Myslíš, že je možné tvrdit, že ženy muže a muži ženy "třídí" na základě relace ekvivalence a vybírají pomocí relace uspořádání? :-)))) - T
Ono jakmile vyvineme umělou inteligenci, bude už výzkum na začátku zrychlovat exponenciálně
Informatiku jsem neměla ve škole ráda. Nicméně ve tvém podání je velmi zábavná. T.
...splní...a možná skoro všechny...někdy to trvá a bude trvat...takže u toho nebudeme ani náhodou...ale...třeba ,,verneovky" taky byly pro někoho utopií...
Rád bych Robinie, ale zatím jaksi nevíme ještě ani jak funguje jedna jediná buňka. Taková kvasinka - a je tam záhad nespočetně, aspoň na stovky let, možná na tisíce. Natožpak neuron nebo buňka gliová. Natožpak možnost rekonstrukce. Takže tak.
Ale bude to, když budem, o to se neboj, i když my přímo u toho nebudem. Splnitelné sny si lidi nakonec v dlouhodobé perspektivě plní:-)
Marcela.K.
16. 03. 2010
pro papoucha: C je samozřejmě programovací jazyk :-)
Díky všem za odezvu. Taky si mysléte, že za dalších pár desítek tisíc let budeme biologičtí jen na začátku života - a pak už techničtí, digitální?