tak ne 16týho, ale 23.týho...
nevím jak to zvládnu já, ale rád bych jel....
Jo, 16-18.10 je další možnost (brzo to vyhlásím normálně), ale já bohužel musím být jinde
Všem masochistům můžu jen doporučit, bylo to prostě skvělý :))
BTW: deka do spacáku je nutnost!
Yenn: rádo se stalo lejdy ;)
předběžně pozvánku s nadšením přijímá- (moment... jo, aha, tak nadšení prej nemá spacák... ale stejně s náma počítejte s voběma, já ho dyžtak nacpu k sobě :))
já taky mamlas musel na poslední chvíli Rivku vytrhovat z radostí studenstké činosti, aby mi jeden půjčila...
Za ctrnact dni je dalsi moznost.
Merle a Funda: A diky moc :-)
Noční a noční... :(
... a přitom bych teď máloco chtěla a potřebovala tak, jako fyzickou práci...
Mrzaví mě to.
Funda: dorazíš přímo na Horní hrad? Pokud jen do Ostrova, dej hned vědět Yenn na mobil kdy, nebo těch 10 (nebo kolik) Km půjdeš pěšky... není tam signál.
tak to je v háji..papouch je nachlazenej....:-( ajá taky....průdušky, no...
Ti, kdo pojedou hromadnou dopravou do Ostrova, necht mi do patecniho poledne sdeli, kdy tam budou (a podle ceho je poznam), abychom je mohli dojet vyzvednout!
Jan je po nemoci, Jakub má zacinajici teploty a já mam v nedeli denní šichtu, takže šílet si budu jen mezi cajema, teploměrama a špitalem, ale jinak.....
MTR a MOCCCC me mrzi, že nemohu!!!
jéééé a proč jste mi neřekli, že je to kousek vocáď? jůůůůůů :)))
téda, jestli mě neskolí doktorka, rádo se ukážu :))
kvůli jídlu i kvůli dopravě je třeba říct co nejdříve rozhodný slovo...
kvap časí
rozhodný slovo je toto:
zítra utkám k doktorce pro nechopenku, páč mi nejni zrovinka nejlíp a hlavně potřebuju trošku volného času :)
z čehož plyne, že o víkendu nikam nesmim, co kdyby mě přišli zkotrolovat :(
ale těším na příště :))
tak je to v háji
jsem dost nachalazenej :-(
papouch: njn, já nečekal, že by vlastně někdo chtěl jet... tady má většina šílenců velký Š...
každopádně dík za podporu... třeba někdy jindy
bohužel, věšinou dopředu nic neplánuju, ale zrovna tenhle víkend ano.
Někdy jindy bych ráda přijela (ale v teplejším období, prosím)
Helca: Hlavni duvod, proc je to nutne uz ted, v hnusnem, studenem, destivem pocasi, je ten, ze je jiste, ze steny, ktere nebudou do zimy alespon castecne zabezpecene, budou mrazem a naslednym tanim tezce poskozeny, pokud nespadnou uplne...
Vsem by vic vyhovovalo teplejsi obdobi, ale s tim nic nenadelame.
Yenn: ja vím někdy si člověk nevybere...
Jsem blázen s velkým B.
Očekávejte mne v pátek večer.
Ty papóchu...kolik,že máš těch míst?????
Yenn, Merle: to vypadá, že nikdo další nepojede?
:-((
To by se mi ale s takovou do Varlovejch Karů nechtělo :-(
taky nejsem ňyjak moc silný
jen... před obědem mi tečou ze zobáku sliny.
(Ale musí někdo zazvonit, většinou taváryšč Pavlov)
:-)
s malým"š"? ... Jako šulínem?:-))))))))) .. ehm .. já si to půjdu přečíst asi napřed:-)))))))
Cavalera: :))))
Jen podotykam, ze vzhledem k romanticke pseudogoticke prestavbe je znacna cast hradu z cihel (ta ritici se cast, kamen, poctiva goticka prace, naopak samozrejme drzi).
On ovsem Merle, ta utlocitna duse, vas neinformoval, ze prace zatim spociva ani ne tak v dostavovani zritivsich se sten a stropu, ale zatim zejmena v odklizeni sutin ze zricenych casti, hliny, tramu a stromu, ktere brani tomu, vubec se ke stenam dostat. Coz znamena, ze nebudeme davat cihlu k cihle, testo do dize, natoz kamen ke kameni, nybrz spise to vidim na krumpace, lopaty, ryce.
Coz ma ovsem muze mit pro silence s malym... mozkem(?) tu vyhodu, ze mohou snit o pokladu.
Dle legendy samozrejme na hrade zakopan je, hlida ho straslivy obrovsky cerny pes s krvavyma ocima a ohnivou tlamou, tak, jak to vsichni zname z kazdeho druheho hradu (na ostatnich hlida poklad bezhlavy rytir, na tech lepsich i drak) :)
Naradi ke kopani pokladu na hrade je, i pracovnich rukavic by melo byt dost, ovsem obleceni urcene ke zniceni a pevne boty jsou nutnost...
Moc se na vas tesim, rada bych vas poznala osobne.
Diky, Merle, mas moji vdecnost, i kdyby nikdo jiny nejel :)
Jo Merle. Bohuzel je kol me moc zricenin me blizsich, a tem by bylo lito, kdybych opravoval jine..
jůůů ůůúúüü to je dost šýýüíýlený na to, abych o tom uvažoval
:-))
jestli vyuzauvažuju tak, že jóóó, 'kbysem jel z Brna autem,
čiliževáš mám ještě 3 (nepojede-li i tOjik tak 4) místa volný
papouchu, je to u Karlových Varů, takže bys mě mohl vyzvednout v Praze, ne? :) to je skoro cestou...
Inzerát:
Hledá se chlap jak bejk ............. stejně silný....stejně chytrý..... :-)
JiKo: Ty hledáš k sobě parťáka???
Cava už jsem TĚ našel :-)))
JiKO: ... chytrý to ano:-))))))))))))) .. ale silný moc nejsem:-)))))))) ...