Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seK.O.U.L.E. oslava Zlatá svatba
14. 04. 2010
20
35
4409
Autor
renegátka
Na cestě z kostela jsem pošlapala květy
živote manželský ty drobné nežádáš
jak spojit můj a tvůj tak dva rozdílné světy
v jeden jediný společný a náš.
Tak zlato vítězům a barvy do palety
těch dní které svou šedí prosí o forsáž
ty pravé démanty se dobrušují léty
a v jejich odlescích mne lehce rozeznáš.
35 názorů
Dreamy Angel
29. 04. 2010Edmund_Broyd
28. 04. 2010
Každý den si na začátek téhle trati stoupnou desítky párů v pevné víře, že spolu a navždy.Málokomu se to podaří, ale těm kdo oslavili zlatou svatbu patří můj obdiv.Děkuji maceško.
Svateb jsem si užila dost,
v manžeství ale nevěřím.
Je to jen papírem stvrzený vztah a nic víc.
Kdo chce spolu žít,stačí když si uvěří a v těžkých chvílích, jeden druhého podrží.
Napsala jsi to ale krásně .... T***
Kiwagamo´ag
15. 04. 2010
Děkuji Kiwagamo´ag, dnes se každé druhé manželství rozpadne.Říká se v dobrém i zlém, jenže to dnes neplatí.Nechci věřit, že to je jen setrvačnost, zvyk ,když dva zůstanou spolu padesát let.Jinak děkuji za kritiku.
Kiwagamo´ag
15. 04. 2010
Milý Hábere, tobě i tvé paní upřimné blahopřání, už teď jste vítězové.V mých očích rozhodně.Hodně krásného vám oběma do dalších let.
mořský koník
14. 04. 2010Whitesnake
14. 04. 2010Whitesnake
14. 04. 2010
Kdyby tak člověk na začátku věděl, co ho čeká, bylo by to snazší.Když to vyjde, je to moc krásné.Děkuji koloušku,už umím posílat avíza.
Whitesnake souhlasím s tebou , tahle báseň potřebovala trochu uležet.Je to z jedné vody načisto a tak to dopadlo jak do dopadlo.
Manželství, to je sázka,
neplatíš penězi,
když výhrou není láska,
tak nejsou vítězi.T*