Zdvořile mi sdělil Woody:
"Za krádeže těch barracud
můžou poděděné pudy
na vloupání do baráků."
:)
barakuda ráda žije v subtropické oblasti
je moc žravá, málo platné, lapíme ji do pasti :-))
líbí, přečtu si i další, můj šáleček *
šermířův trénink, kdy mečem je slovo a pohybem rým :) *
Těch kalhotek,těch je škoda
nadstrážmistře samá voda.
Kdo že to byl už je jistý
to je práce fetišisty.*
Aleši, celý plastový člověk by vypadal jak plaváček... :o))))
plazení na manželku vyžaduje celého člověka, nejen jazyk :o)
White, plastikový jazky?? A co na to říká tvá paní? :o))
dezifikaci, Květoni??? jako že dojde Dezo (nebo Dežo) a přefikne ji?? :o)))))))))
Ještě jich mám celou skleničku. Nějak si u nás nezískala oblibu, nebo co. Já osobně mám pikantní jídla rád, ale tyhle papričky se hodí spíš tak na dezifikaci studny.
již jsem prostý
jazyku
protože už chutěmi
znecitlivěl zdá se mi
používám plastiku
Květoni, nemáš ještě k dispozici reliktní Jolokia papričku pro hadí jazyk, aby měl tu správnou představu??? :o)))
čílil by se možná ještě víc, kdyby okusil Květoňovo Karí - vřele doporučuji ctěné hadí pozornosti! :o)))
... o NIC víc, RENEG, o nic víc :-)
Renegátko. VĚŘ NEVĚŘ, ale tady jde právě a jen o tu hravost. Díky za koment
jako že se čurák čílí ?
není divu
poznal
čili
Aleši, když vidím napsané čurčil, tak mi to zní kapánek jako sprostý slovo... :o))))))
Seňorita praví: "Vrať se, hade, vše odpuštěno!" :o))
Tosko, doňo, seňorito... je mi to teď trochu líto
thanxxxxx za příssspěvky
ne, ne... toho čurčila
jiná fauna určila
a já myslel, že mandelinku má na svědomí tenhleten...Čurčil ...
... Kv + Tosss + ALn... trochu jsssem upravil introckování... prosssím mrkněte znovu
nesyč na mě, kobříku, to bylo takové to náhlé osvícení, co když okamžitě nepoužiju, zapadne mi do zaprášených závitů tak, že už to nikdo neexhumuje (ne, to není skleroza, na tu mám ještě chviličku čas, to je zahlcenost informacemi) - no a nebyla by to škoda??? :o)) Nicméně i tak se na emerickýho brouka děsně těším! ;-)
Nepředbíjte, Květoni, Tossscano: ssserete mě :---)))
MANDELINKA je již na 999, 999% ready and done !!!
A budete ssse sssakra divit, co jsssem vycucal
protože : ssssssssssssyžet: tahle Mandelinka (taková je PUSA, že sssere na USSSA :-) má milence Vendelínka, který mrdá, chlastá, blinká.... aTD !!!
kdo spěchá, má si sednout - takže opravuji:
MANDELINKATESU
Květoni - a až ji nasbíráme, vyrobíme si z ní mandelikatesu na karí!!! :o))))
K tomu, cos mi tu napsal, hade, bych dodala jen jedno rčení:
"Komu čest, tomu čest, pastýřovi trúba!" (a myslím, že je jasné, komu ta trúba připadne) :o)))
Pres.... moc prosím, přečti si úvod, zorientuj se v kontextu, a neotravuj. Díky
:o)) vtipné a obratně poskládané
To, co dalšího chystáš, uvádíš ty sám: svišti, muréna, mandelinka. Jinak ti do hlavy přece nevidím. Když napíšu, že se to nedá číst, chci tím říct, že bych si tento text s radostí poslechl zrapovaný na koncertě a dobře se pobavil (v nejlepším smyslu slova), ale kdyby to vyšlo dejme tomu knižně, do postele bych si s tím nevlezl, leda kdybych chtěl ušetřit za prášek na spaní. Ber to jako přátelsky míněnou nadsázku.
Tos - něco takového?
Mezi řádky tiše spinká,
bramborová mandelinka
poslal nám ji Harry Truman
a my na ni všichni pudem!
TOSSSSSSSCANO ! Ty víš, jak potěšit. Přečti si pár řádků nad, nick Presbyter... to je přesně ten vzorek čtenářstva, který tady prudit, nudit, surikaty udit...a nikdo se nedoví, o co jim jde.
Takže: je to řádně zařazeno v kategorii "Blbůstky" ? ANO
Nečiní si to nároky na vážnou poezii?
ANO
Dá se to číst? ANO
Je to češtinářsko mateřsky kašičkoidní? ANO!
A... last but not least... budu pokračovat? Ano, ano, ano
(nejdříve však ráno !)
Chacháááááááááá! Potlesk na uvítanou zpět u Animálií - odkazy na ně jsem poslala i kamarádům, kteří to na Písmáku vůbec neznají a řezali se smíchy taky. Takže *t jako Everest!
Zuzulinka: Záááásadně protestuju proti uzení surikat!!! Protože:
Za domem se nejlíp udí
jenom ploutve barracudí! :o)))
Aleš a Květoň: Máme se na co těšit, myslím, že taková mandelinka to odskáče i za dobu, kdy byla americkým diverzním broukem. :o)))
Koloušku - Srnečko, pořád to samé - hapruje ti rytmus. Nápady máš, ale drhne to, tak se nezlob !
...a apropóza, jak víš, že něco, a hlavně CO dalšího chystám, alternicku presbyteří ??? :-)
Ano, láska ke zvířátkům mě zaslepuje, lépe bych to nezrapoval ani já :-)
Pb. (tedy ne post scriptum, ale press bitter: a proč se to nedá číst ? tos mě chtěl jen tak pošťouchnout, že? Protože, kdybys nepsal, že to není poezie, tak to beru... ale že se to nedá číst? Nebuď směšný :-)
Dalo by se to rapovat, číst se to nedá. Láska ke zvířátkům tě asi zaslepuje, podle toho, co dalšího chystáš...
Tak promiň, už nebudu dělat tady ostudu.:-)
Koloušku, pfffffff, sssslabé
To je vážně sranda - taky pěkná banda!T*
Zeptejte se Obamy,
jestli třeba neumí
osedlat i voly,
že bychom už volit
nemuseli my.
K+A, (indivi)duo infernale. Pomóc!
Květoň: ano, u většiny mých výtvorů z poslední doby je diskuse násobně hodnotnější než dílo. Někdy si říkám, jestli by nestačilo vložit na písmáka jen čistý list, ať mají čtenáři prostor bez hranic...
Aleš - musíme to ale dělat citlivě, aby nás "Hadalbín" neuvrhl do klatby. ((-:
Někteří čtenáři (já teda určitě) si nejdřív přečtou kritiky, aby věděli, jestli si dílo vůbec zaslouží jejich pozornost. Taková šťavnatá, mírně vypečená diskuse vždycky naznačuje, že se v díle ukrývá mnohem víc, než kolikrát tuší sám autor. A nakonec, já nevím jak kdo, ale já žiju proto, abych si užil trochu srandy.
Květoň: konečně zas můžeme tvořit zakázanou literaturu :o)
... ale ten stihomam ! Copak se nedá vycucat z jedno žvížžžete total všechno? Asssi ne a to mě čílí, to mě žere, že papaá, že nsese, že kaká, víš?
To víš, že se nebráním, naopak :-)
WS - aviza se mi od tebe posílají samy. S tím si nelam hlavu.
A tomu rozvíjení se nebraň. Aspoň uvidíš, jakým jsi mocným inspirátorem.
Alešku, vice versa jako pro Květoně, vy dva máte okamžitý zákaz :---) díky
poňváč vědí barracudy:
staví silný arak údy !
už prosím neeeeee!
... a pro Květoně platí má úpěnlivá prosssba ohledně nenastavování již daného - dvojnásob. Za prvné se utluču smíchy a za druhé mě chytne takový sonický a rýmový stihomam, že zešílím nadobro. Díky, K... skvělý závěr
ptaly se mě barrakudy
kde by našly bar a kudy...
(no, představa barrakudy na chůdách je skutečně zdařilá...)
avi, Květoň... snad se neurazíš. I proto, že jsem tě zmínil v úvodníku.
Jak první vlašťovka naznačuje, druhá edice bude mnohem vyzrálejší, s větším důrazem na rytmus a spád. Správná volba. Moderní básník musí být akční dravec. Žádný ufňukaný somnambul.
I hrdiny doba má
tuhle se ptal Obama
křestním jménem Barack, kudy
odešly ty barracudy
že osedlá soba. Má?
Néééééééééééééééééééééééé :-)
za barák udit surikati?
slintali by snad všichni svatí
Už je to tady... těch možností je Zuz nepřeberně... takže prosím nedoplňovat, protože se vzteky zblázním.
třeba tvo tvé "zabarrakudit" !!! Víš, jaký ještě ultrablázniový rým by šel? Za barák udit !
Takže: zakazuje se rozvíjet již napsané !!! :-)
a to se pak chci sem vrátit
a pro změnu surikatit,
čau Zuz
na chůdách jsem řádila minulý týden:-)
nebudem se asi nudit
jdeme si zabarrakudit
:-)
Já děkuji... v přípravě: Svišti, Muréna a Mandelinka!
och, dybych nebyla studená ryba, rděla bych se tu :o)
Koníku, díky za zastávku... po pěti letechs byla premiérovým čtenářem nové vlny Anim,álií (doplnil jsem tě do úvodu k inspiračním zdrojům... zprvu jsem zapomněl). Takže: bude i mořský koník, to si piš... a brzy.