Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seako vlna...
07. 11. 2001
8
0
1883
Autor
lubi
už dlho
staviam pevné hradby
okolo svojho srdca
unavená vzťahmi
poučená sklamaniami
a ty
len tak prídeš
so svojím
odzbrojujúcim úsmevom
ako vlna pri prílive
hráš sa s tým hradom z piesku
iba rýchle
búšenie v hrudi
prezrádza
že mám
z teba
strach… ?
cosmosphereX
08. 04. 2002
otevři svý srdíčko, rozpusť všechny hradby... když z něj bude proudit ven čistá láska, nezbude místo pro strach ...a nic zlého Ti nebude moci ublížit... s láskou
šálinka
Lubi !... Lubi... zase. **** Toto poznám. A myslel som, že je to zvláštne... ale nie je, však?
lubi, taky já jsem rád, že se nenecháš ovlivnit.... ...stůj si za tím...
Petulo, pravdu nemám, mívám jen názory...;-)
ďakujem vám všetkým... ste slniečka v tomto upršanom týždni...
Bhati: mám veľmi rada, keď sa usmievaš...
Petula: poznáš tiež ten pocit? ... ale u mňa je tam aj strach, lebo viem, ako to v živote chodí... Bola raz jedna láska... :)
Pepo: všetko je zvláštne... a predsa nás to vždy prekvapí...
Hermit: nechám sa ovplyvniť... možno... :)
A ještě jeden TiP od Petuly! ;o)
Jo, a líbí se mi, že i když dáváš za pravdu hermitovi, ostatně, on ji většinou má..., tak to necháš tak. Nevím, zda bych to dokázala... ;o)
Tvůj hrad z písku mi též (trochu) rozbušil srdce...
Ale strach? Strach to není... :o)
Jo, a líbí se mi, že i když dáváš za pravdu hermitovi, ostatně, on ji většinou má..., tak to necháš tak. Nevím, zda bych to dokázala... ;o)
Tvůj hrad z písku mi též (trochu) rozbušil srdce...
Ale strach? Strach to není... :o)
░▒▓~_~▓▒░
«*»
Až mě to rozesmálo...A TY JEN TAK PŘIJDEŠ SE SVÝM ODZBROJUJÍCÍM ÚSMĚVEM...hahahaha....TYPICKÉ, LUBI, TYPICKÉÉÉ...milion tipů pro Tebe, beruško...***
Hezky zpracované pocity (navíc - taky jsem vystavěl vlastní hradby a zatím to vypadá, že jsou pevnější než pískové).
T
zase si zarýpu.... víc by se mi líbila báseň bez slov "vzťahmi" a "sklamaniami"...
takhle jen tip a výb příště...;-)
(je to ale hodně silné, autentické...)
hermit: dik, aj za zarýpnutie... musím dodať, že pôvodne som to mala presne bez slov "vzťahmi" a "sklamaniami", ale potom som to tam doplnila a už to asi nechám tak... :)
byť morom, tak to chápem ako provokáciu! :-))
ľahúčko citové ako jemný príboj...
Naso...!!! vieš, že ty si potvora??? Ono to aj je provokácia... pssstt!!! :)