Milé kolego (Jů a Hele),hezky to zní, ale nejspíš to nebude pravda...i když ty už vlastně nejsibytem v Hradci. Tak že by jo? :o)
Hele, poslal jsem ti nějaký mail i akcích na Příhrádku.Příští akci na 99% nenavštívím, tu další bych rád.
Vždycky jsem tvrdil, Jiří, že největším královéhradeckým básníkem jsi ty!
Zdar a sílu!
J.Š.
Máš to, Kloušenko moc hezké...vážně,proč ne? Starej Kiwagamo se nebojí. Ale alespoň jeden slib jsem splnil... a líbilo se to i pár písmákům...to je pro mě velmi dobrá zpráva. Jé...jen aby se tu neocitla moje "Velmi dobrá zpráva".
Patří ti mé velké díky
za báseň i věnování,
s budováním rebubliky
zvládli jsme i milování.
Naše šátky rudé byly,
plály jako naše srdce,
správnou cestu přímo k cíli
zhatila nám revoluce.
Krásná byla tehdy doba,
pamatuji si ji taky,
vzpomínky se vrací znova
při pohledu na ty máky.
Ne, abys to snad bral vážně! Ještě jednou dík a T*
Podtext to nejspíš má, ale chybí mi text.
hravě letní - jako písnička docela joo *t
kolovrátkové, polopatistické, opravdu jen dobové.
Krásný rozbor lit. díla...děkuji.To myslím vážně.
Nepochopitelná revolta této sloky se dá pochopit zezadu.Nechci do strany,nechci děti do této doby...nejsi ženatý,nemáš děti- nedostaneš byt.Nebylo co plánovat. Tady se nabízí i polemika nad tím, zda se jedná o vyhoření vztahu s dívkou. Já rozhodně tehdy žádnou neměl.Tak se bojím, že podtext je asi hlavní osou těch veršů.:o) dík za zastavení
Máme plány hodně dětí
pěknej byt a žádný smetí.
Květiny a zpěvy ptáků
nechcem do řad rudých máků.
Nevím, jestli ta pravá revolta proti systému je založení rodiny, ale krom téhle sloky jsem se bavil. Po odstranění politiky by pravda z té písně nezbylo vůbec nic. Nevadí.
Tip. Konečně dobrý song.
Někteří ji slyšeli, ale tam kde jsem hrál asi chyběli ti zanícení, nebo jsem prostě nikomu nepřekážel.Zvukovou podobu ti rád dodám...třeba na tvůj e-mail?? Nebo jinak, bez prozrazení identiity?
můžu přidat slova chvály:)
moorgaan-i po tolika letech si vzpomínám, že to bylo dost hladce vyplozeno. Možná mi dnes trvalo déle to napsat do počítače, než tehdy složit. A mělo to být víc o vyhoření vztahu.Ale z tohoto údobí bylo osmdesát procent toho co jsem napsal napsáno zbytečně...a doslova přes závit.
Hezky se to jedno slovo čte.
naozaj je to také spevavé a milé *
no...dalo by se to udelat lip...maky jsou dobre tema, v kontextu doby je tam citit i meziradkovost...ale presto se mne to zda moc na silu-jakoby pres zavit!
..vím..četla jsem báseň od kolouška..tak hraj...)))
Koloušek napsala před pár dny krásnou báseň na téma máky...a já ji mám taky.Mám ji ve svém písničkovém sešitě...a za chvilku si ji zahraju, před chvilkou jsem si ji veršoval...ono to, co si zhudebním, někdy není moc ke čtení...ale tady jsem asi nic neupravoval.
..máky jsou nádherné..taky je muluju..odkud jsi to vyhrabal?