Díky snake za zpětnou vazbu :)
(jo, nejsem s tím nikdy dost spokojená , ale co už se mnou)
Báseň se mi líbí, ale trochu mi přijde, jako by v průběhu ztrácela dech, nicméně první polovina mi přijde lehká, svěží - a evokující mnoho obrazů. V.
no na Křence klidně mohl jít i nějakej Deža okolo..třeba ví.. :)
dejavu v přímém přenosu :)
:D díky
no jo hm to ji budu muset zažít..tahle sezona je taková nějak jako když stojím na křižovatce
Dvacátej tip...na tuhle bude těžký navázat dej nějakou novou pecku
to je asi nejhorší, že něco funguje jen v určité příznivé konstelaci.nejde to prožít zase.díky guy za návštěvu.
jo .. hodně věcí neošulíš, ať děláš co děláš ..
je to dobře akorát
díky K. jo nostalgie to je touha po ztraceným -a podstatný věci snad zůstanou někde napsaný, doufám.
síla,jde na mě něco co dost znán,nostalgie ztracenýho střípku do mozaiky,obraz je neůplnej,byť časem zaniká,coby nepodstatnej detail...
jasně, že se psem, kočka chrní a nemá ráda tygřice:-)
Hihi.no tak to je fakt těžký a teď teda mluvím se psem??:_))
no to mi povídej s těmi drápky:-), tygra jo? tygry já rád:-),musím šeptat, kočka by prskala a ta má drápy jako šavle, jen mrknu někde po tygřici, je zle:-)
Jo jo a někdy pořádně prská a vytasí drápy..anebo vyroste a je z ní tygr..já mám tygra:-))
každá holka má v sobě kočku a někdy pořádně velkou, něco jako lvici třeba:-)
Tak to mě těší, kočkopse:-)Díky
já někdy kočku v sobě mám taky,někdy i ve snu
mám po přečtení příjemný a fajn pocit a to nejen proto, že kočky rády rorýsy a já jsem z poloviny kočkou :-)
*
a2a2a, děkuji,nad tím koncem podumám.
Toto je krásná báseň, třebaže má drobné formální nedostatky, např. je třba si dávat pozor na opakoání brzy za sebou slov ...jakoby...jako..., nebo slůvko ...zažil... je tam nadbytečné a trošičku i rytmicky vybočuje, a pak poslední sloka, kde bych vypustil ...jen ty už nejsi nikdy k mání
Stále jsi blízký ale já... tím dostáváš tento opravdu krásný text do příliš sentimentální roviny, a přitom je z textu zřejmé, že báseň je adresná. Přesto si myslím, že máš pro poezii předpoklady, v tvých textech je výrazně zastoupen civilní jazyk, přirozená míra lyryky a dynamika, která jednotlivým veršům dává dýchat, jako čtenář mne nikde nežene.
Narodila jsem se ve Zlíně, vyrostla v Přerově, studovala v Olomouci a včíl su v Praze :-)))
Předtím Brno, od malička a rodný tudíž..
Já to vím, v Čechách žiju něco málo přes třicet let :-)))To je dost krátká doba
No jo asi už nevím čí su, jak už žiju v těch Čechách..
ne ne, neošulíš! Přesně tak v před samohláskama na začátku slova je bohemismus jak když vyšije! Těžko bych hledala něco typičtějšího!
:-))spíš asi nevošulíš, ale to tam nevypadá dobře.
jsem ráda, že jsi ráda! :-)) výrazy, které znám z dětství (neošulíš)
100 W:to ma těší, díky :-)
To jde, docela dobře to jde, dokonce velmi dobře to jde!!!
Tahle báseň mě ze všech tebou napsaných dostala nejvíc. Nejdřív lehkými náznaky v podobě metafor s rorýsy, de-ja-vu smyčkou (ten předchozí obraz smíška je geniální :) a konečné vyznění je spíše osobnější, ale zároveň dává možnost se ztotožnit. Poslední dva řádky prozrazují faktickou věc, jenom ten poslední je odseknutí. Myslím, že to funguje..
F:_)to mě těší, díky..synchronicita holt je, byla a bude.
Odvíjí se to všechno od těch městských floutků rorýsů, jak napsala už Petrusha. To se mi taky líbí. A pak, jak tato v reálu pro většinu ostatních asi banální náhodná situace zavdala příčinu a spojila se s jinou... (tip)
je to se mi libilo....takovy brnensky...
Díky to potěší..:-)To kňučení je promlčený, asi proto..
Smál ses zároveň s úlekem
jakobys viděl sám sebe
Tohle mě moc zaujalo. I ten konec je dobrej. Nezklouzáváš k nějakýmu melodramatickýmu kňučení a to se mi líbí. Stejně jako u Alegny - zůstal ve mě zvláštní pocit*
Děkuji všem za názory, je to takový výsek vzpomínky.
Ti brněnští rorýsi jsou mnohem uřvanější než ti z malých měst.Někde jsem četla, že prostě ve velkých městech je víc hluku a ptáci zvuky dělají taky podle toho..
čet sem to dvakrát (zatim)...tzn. že gůt:)
.....mne (zase) tady libi se nenasilna vzajemnost, nefalsovana, i kdyz me "jeden" voblafne lehce...ale tomuhle verim proste...prosty text, pro me v nem dost...takovy, blbe receno, "lidsky" to je cely...)
Rorýsi letí nad domy
s křikem městských floutků
jako kluci když se honí
tento obraz je to, čo sa mi z toho páči ...
Co se týče těch rorýsů, taky je máme u nás v sídlišti. Asi tak před dvěma lety jich bylo dost popadaných na zemi, lítají prý hodně vysoko a bůhví čeho se tam nadýchali, bylo to tady ouplný pohřebiště, potom je zřejmě kočky a čas uklidily. Letos už jsou v čudu.
Vítej, přes nepochopení slov ve mně zůstal zvláštní pocit, *
jo to by mě taky zajímalo..realita dopadne..
jo křenová. kde ty časy jsou