:)))))))))))))))))))))))))ahaa..nj..to bude ono...)))
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))seš legrační..:))
..samo..samo..budu koukat!...)))))))))))))))))
tak si to koukej užít i za nás, nebo alespoň za mne, ano?
..jj..a osmého tam jedu na tři dny..už se tak strašně těšíííím...)))..děkuji..:))
Ještě, že ses podělila, taky bych si dala les, houby, pivo T*
..děkuji ti klíčku..jsem na tebe včera myslela..:))
:)))))))))))))))))))))))))))))))ahaaaaaaaaaaaa..:)))))))))))))
promiň, sepoti, já si neuvědomila, že jsem poslala avízo Páterovi, chodím totiž tam kde on.:-))
..koloušku na tesák to nevím kde je..já mám na mysli trojmezí..:))
..děkuji ti drndo..:)))
sepotíí, to nás tam tedy je. Já tam vážně chodím, nebo na Tesák.:))
:)))))))))))))))))))))))..koloušku..dík...))
..ty tam taky chodíš?..no na mně jich taky moc nezbylo...)))
Krásná atmosféra.T*
(Konečně vím, kdo mi tam ty hřiby vždycky posbírá.)
..nevím od kterého ale snad to navadí..:)
Právě jsem se vrátil...ne, z Hradu ne! Z lesa, z hřibů na Trojáku. Užasný den, pravé babí léto, ráno mlha jak mlíko, rosa, pavučiny všude. A hříbci? Všude okolo.
Tak jsem potěšen z tvé básničky. Chybí mi jen ta pohoda u pece. Hezké.T*
..díky..holky..:)
..vím..Zuzulienko...tam to dobře znám..:)
šmankote, zavonělo mi domovinou, já pocházím z Mostů u Jablunkova, což je k Hrčavě kousílíneček:)...jako děcka jsme tam jezdili na kolech
krásné obrazy. Jako bych tím lesem procházela s tebou ... :) T***
na houby nechodím, ale procházky lesem zbožňuju a z tvých veršů cítím jeho vůni...Tipáááč:))
:)))))))))))))))))))))))))))))..leda tu chechtačkuuuuuuuuuuuuuuuuuu:)))))))))))))))))))
:)))SSAMO...děkuji všem..mám vás ráda..úplně moc a moc mě teď štve..že se nezůčastním důležité soutěže svým bordelářstvím..:((((
..prosím vás aspoň mi dejte hlas na pp..pokud jstze tam někdo registrovaní,,už jsem druhá a moc miozáleží na vítěství.,.zase to ale asi projedu..)))
Taky rád houbařím.Slovani to mají v genech.
jak já bych šla na houby... úplně je z Tvých veršů cítím vonět
)))))))))))))))))))))))))))pomooooooooooooooooc jsem namazaná a nemůžu najít ten odkaz..jsem na to měla jen tři měsíce!!!!!!!
...dej si ještě jedno a vyhraješ :) raději dvě
--děkuji..děkuji..děkuji..:)))
..mě inspiruje i vylomený zub..když na to příjde..snotíku..:)))
..berbo..klkíšťat se nelekej--musíš se jen navonět..jak prosté..:))
..pivko bylo fajn..akorát mám pod čepici a poslední den na poslání básně do soutěže..BDĚTE!!!!!!!!!!!!!!!
Kritizovat? Tebe? Nikdy! :-) Nejsem houbař, ale láká mě to zapomenout na horečku a vyrazit do blízkého hvozdu :-)) *T
...to muselo být inspirující, pivo*