tak to jo... slovanská vzájemnost...:)
..já taky..buď klidnej..to není má zásluha..mám polské školy..to je vše:)
no jo, když já jsem na jazyky jednak dřevo, jednak línej a nebavěj mě, takže zůstanu u lámaný angličtiny :)
:o)))) kdybys uměl..by ti to vůbec nepřišlo..mi je to fuk..jestli čtu v tom nebo onom..nevnímám to:)
překlad neocením...jedinej kontakt s polštinou jsem měl, když mě párkrát na stopu vzali poláci a nějak jsem jim rozuměl osu toho co říkali, oni mě moc ne :) ale Dekameron bych v tom jazyku číst nechtěl :)
..aha:))
..koukám..brutálně mizerný překlad..už mi to jde líp:)
občas si tu tak hledám různý rarity..
..byla jsem hodně mladá:)
..ani ne..nebylo to psaní na efekt:)
..cože tak brozdáš po mých starých dílech??
na jednu stranu se mi to líbí, na druhou stranu cítím jak je to psaný hodně na efekt.. Ale i to jest často účelem poezie.
..ahaa..děkujiiii...))))
..si to už zapamatuju...)
:)))))))))))))))))))mám obavu abys pak nebyla příliš otřesená...))
..děkuji,,drndíku..je to krapet dekadentní,,řekla bych..ale počkej až dojdeš k Evě...)))
axlíku..:)))))))))))))))))))..dobrý no...)))))))
..jee..děkuji..Bišo..poklona od tebe vydá za sto jiných..:)
ano citlivý vnímají bolest i krásu, hezké, moc *
..moc ti děkuji..koloušku..:)
Máš citlivé ruce i srdce.T*
tady mě lehce zamrazilo.Ale taková je realita života.t*
:)))))))))))))))))))))))))))))
..se ví že je..já život miluju...)))
ale život by takový neměl být, chvilku nahoře, chvilku dole, proto krutí i krásní, život je někdy hooodně krutý, ale snad častěji krásný :O))))))))))))))
..Evi..ta báseň je depresivní..si vzpomínám když jsem ji v práci psala a to je zatraceně dlouho...)))
já vím, to kdybych já ji tak krásně napsala, tak bych dala i dodatek, bo je ten závěr hooooodně depresivní ))))
..děkuji..ne..Evi..nekorospondovalo by to s básní..:)
...bohové života
jste krutí!
... a krásní bych dodala :O) *
krasne dvousmyslne a plne sdilim filosofii. tip!
aha..děkuji..jsi hodnej..jdu spát..ještě jsem po noční nespala a už se mi točí v hlavě...))
..fajn..snotíku..tys někde něco hledal?..:))
..děkuji..lucia..:)
..děkuji..Jaro..že je to nezvyklé..neva..hlavně když je to správně..:)
:)))))))))))))))..jdu na to..:)
šepot mrkni na můj nový výbuch, k formě jsi mě vyprovokovala
šepot umění vařit spočívá v umění nahrazovat! Stejnýma rukama a bude to T
..díky vám..:)
..no..stíku..to mě trápí od včerejška..
..týmiž rukami je taky pitomé..tak nevím..:)