Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se3.11.2010
Výběr: a2a2a, Print
03. 11. 2010
23
32
3295
Autor
Markéta
Mapy
očí nejsou sobě možné;
krajina
vnořená do sebe
a
opět ze sebe vystupující...
Hranice
propustnosti
úměrná
zpomalení času
32 názorů
(již několikátý úsměv...)
však já tebe taky!!! A nepracuj furt :))
také děkuji*
tak teď, bez přemýšlení:)
ze tmy vypluly...vidíš? - lodě!
strhl kámen víru v slovo "čas"
a co bylo bez nás, co bylo z nás
čistota slzí
tich
tvůj hlas...
:)
:) neděkuj, daruj mi báseň! Sem. Teď. Nebo si ji teď hned aspoň napiš na papír doma. Budeš vědět jak se cítíš... neomylně. To za to stojí. Je to lepší než vhled... jakýkoliv.
.-)
Armand: co jinýho, než všechno taky..... :) děkuju
vpije se
hněv do hlíny
a vyroste tráva
***
inu vytáhni z osudí...
začnu... tady jsou "má čísla", náhodně, z osudí:
žádná pravda
žádnou pravdu
hlavně pravdu ne
jen to ne
ne tady
na Písmákovi
dej hadům sbohem
udušeným dnům
nepotřebujeme koně
jen krokem vpije se
hněv do hlíny
a vyroste tráva
dej za svatozář
co chceš
nikdo ti
nevezme
smutek
dej
vale
vale
vale
těm dnům
dej všechno
... (úsměv)
Martine, téměř rok jsem nepsala, potřebuji vytáhnout z osudí pár slov, které budu cítit...slyšíš správně - cítit, jako pravdivé, nebo spíše vztažené k tomu, co JE a co jsem schopna s určitou dávkou entuziasmu formulovat...
Zatraceně, jsem byl nepozorným... nicméně ... ty jsi příliš dobrá (a mému srdci blízká) na to, abych tě z toho nechal vybruslit tak snadno Markéto :) Nejde přeci o pláč a křik, jde o cit. A kdybys opravdu trvala na tom, že je to reflexe a ne poesie, zeptám se proč? A nechci slyšet odpověď. Není to souboj. Kdyby byl, nemůžu zde vyhrát.
Napiš báseň... teď hned, sem.... prosím :)
pochopitelně, také jsem zvolila podkategorii reflexe, která mému dílu, nebo chceš-li "vhledu" odpovídá. neřadím toto dílo mezi poetické útvary jako takové. Sem nepatří pláč ani křik... Už jsem to zde objasňovala.
Jinak díky za čtení a názor a příjemný večer přeji :)
souhlasím s printem a právě proto tahle báseň není pro mě... dokonale jsi to vystihla, čas a prostor, je to vhled, vhled jako báseň, ale ta nejistota, která je matkou poesie... to chvění, pláč, křik nebo cit, tam ne(z)ní... ty tam nejsi.
no vidíš, tak tohle nejni báseň. to je reflexe :) báseň jindy, ju? jinak podpadky šetři, ševci jsou drazí :))
příjemný večír...nebo spíš dobrou noc*
to se tak občas přihodí. nemusíš z toho nic vyvozovat... hlavně po mně nechtěj, abych ti zde podala racionální objasnění něčeho, co se racio pokouší do jisté míry přesáhnout :)