Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSousedka-Intermezzo-Ashtonova Facebooková Stránka
Autor
brackenridge
Uživatel
ASHTON
Informace
O mně
Základní
Datum narození: říjen 2010
Rodné město: Albuquerque, U.S. of A. (haha)
Náboženské vyznání: Darwinista
Vzdělání: Absolvent kursů Taming Walkthrough (Ochočení), Leash Obedience (Poslušnost na vodítku) a Litter Box Champion (Kakám do písečku), pořádaných Ligou pro Chov Městských Kuřat. Všechny tři kursy Ashton absolvoval s hodnocením: 90 procent.
Ve vztahu se SOUSEDKA
Zájmy a záliby
Poslech Bacha, Beethovena a Ej Sí blesk Dý Sí miniaturními sluchátky (doprovázeno interpretativním TANCEM), DEČMELÍKACE POPELENÍM, psaní na počítači metodou VYZOBÁVÁNÍ (pět KLOVŮ za minutu)
Televize
Discovery Channel
Kontaktní údaje
Ashton@sousedka.com
Přátelé:
Sousedka, Kondom, kluk, Tlustá Andrea, Lojer Tlusté Andrey, Cheap Barb, Hluchoněmá Tammy, Leelan, Manžel, Brackenridge, jelen Robert, Slimák Indiana Jones (a.k.a. Karel) a Imaginární pes Bojar (MK)
Dárky
Ashton daroval Cheap Barb SUŠENÝ SLEPIČINEC.
Cheap Barb darovala Ashtonovi PÁRÁTKO a KANCELÁŘSKOU SVORKU.
Kondom daroval Ashtonovi PANÁKA REŽNÉ.
Ashton daroval Kondomovi SUŠENÝ SLEPIČINEC.
Imaginární pes Bojar daroval Ashtonovi IMAGINÁRNÍ PSÍ PŠOUK (tichý, ale potentní)
Ashton daroval Imaginárnímu psu Bojarovi SUŠENÝ SLEPIČINEC
Ashton daroval Slimáku Indiana Jonesovi (a.k.a. Karlovi)DODATEČNĚ SUŠENÝ SLEPIČINEC (aby nežárlil na Bojara)
Slimák Indiana Jones (a.k.a. Karel) INTERAKTIVNĚdaroval Ashtonovi SLIZKÁ STOPA (10cm)
Skupiny
Ashton vytvořil skupinu SUŠENÍM SLEPIČINCŮ ZA ZÁCHRANU MODRÉ PLANETY (EKOLOGICKÉ BIOPALIVO)
Členové skupiny:
Ashton, Sousedka, Cheap Barb
Vybrané příspěvky
Co se vám honí hlavou?
Ashtonovi se líbí stav Sousedky
Sousedka pořádá AMERICKOU CHRISTMAS PARTY(2010-12-20 at 7pm) a zve všechny Ashtonovy přátele. Dostavte se v 7 SHARP. Téma letošního večírku je CHOV MĚSTSKÝCH KUŘAT. Návrhy kostýmů: kuře, kurník, slepičinec.
Prosím potvrďte účast.