Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte setrochu nasranej výkřik z přívalu pořád stejné "ženské" poezie, takže taky naprd
14. 12. 2010
9
28
2177
Autor
coura
modloslužebnice
jsou slova a pauzy
a slova a pauzy kterými se vzájemně hladíte po IQ nebo covyvíte
ty barvy, barvičky, zvučíky....
ti moji bývalí neměli ani hovno poezie pro ženu
ale hladili
a je každýmu prd po tom jestli se holím
nebo jak často se meju
věděli kde
někdy masturbuju u počítače
ale jiným prstem píšu!
28 názorů
a2a2: ano, je to reakce na jednu z těch tady nad tebou, vše je pravda, co říkáš a není to nic jiného než sonda, poezie tedy rozhodně ne, viz výše u kritik
tak tady jsem se zorientoval snadno, podle mého soudu na rozdíl od tvých dvou následujících je tato nesena od začátku do konce na jednotící prožité emoci a ačkoliv se tváří báseň spontánně, je psána podle mne s odstupem, o čemž svědčí zejména poslední verš. V těch následujících, zvláště pak v té poslední básni zde zatím uvedené je na můj vkus přehršle obrazů a jsou sypány takovou rychlostí, že na mne působí roztříštěně.
K této bych snad ještě dodal, že z hlediska obsahu není nijak nová v pojetí.
Milá couro, to já nevím, kdybych to věděla, tak už tady dávno nejsem, ale koupu se v šampusu, který bych si koupila za peníze ze svých vydaných sbírek.. Nikdo ti neřekne, čím máš zaujmout... budeš si na to muset přijít sama. Někdo zaujme sprosťárnou.. Ale je tu spousta autorek, které zaujaly a sprosťárnu v názvu nikdy nepustily (třeba taková Baronka). Je jediná pomoc: snaž se, per se, rvi se, piš a nebo se na to vyser.
PS: Husí pírka občas vyraší každé. Stejně jako havraní.
ArnieR: No to je dobrý, a kdy to přejde, kolik jich musím napsat, dlouhejch názvů se sprostým slovem, aby to přestalo fungovat? A mám to zkoušet, chci pozornost za tuhle cenu? Bez pozornosti je to taky blbý, hlavně když tak trochu závidím husičkovské smečce, že mohou žít a psát v iluzi či pravdě, že je někdo má rád, obdivuje minimálně zkrze dílo, mám i vzek na některé reakce z této stránky, to už není ani zrcadlo na dohled? Nebo brokovnice na postřelení kejhavce? Chjó!
Možná, že jsi napsala zásadnější věci, ale pravdou je, že název ani jednoho z nich mne nedonutil k četbě. Tohle ano. Chápu, že je to nespravedlivé a velice, velice povrchní, ale takové je riziko tvorby. Je už taková, coura prodejná. (Bez emoticonu.)
Couro - není problém - budu tě vynechávat, abych se tě nedotkl smajlíkem (:-)
sepotvkorunachstromu
15. 12. 2010
sepot, Oldjerry: co nerozumíte na větě - prosím, už mi nikdy nikdo neposílejte smajlíky?
Jo, je to OK... a co se týče parfémů : sháním origoš Smell Papermoney (:-)
sepotvkorunachstromu
14. 12. 2010
Evička: to mě nenapadlo, myslela jsem právě na zneužívání bývalých lásek v těch protipólních podáních, ty odhledy od sebe...
prosím, už mi nikdy nikdo neposílejte smajlíky
taky si myslím, že je to trochu povrchně zpracovaný téma a připadá mi divný, že stále funguje trocha sprostoty od holky jak mucholapka na reakce, i když jsem samozřejmě ráda, že si někdo všimne, to jo, ale snad jsem napsala i zásadnější věci
sepot - co ty seš zač? často tě řešíme, furt nevím, a ani nevím, jestli chci něco osobního vědět, to není útok, každopádně místní soutěž určitě vyhraješ, čehož bych se osobně dost bála...
bývalí .. právě tohle slovo, klíčový, mě zklamalo .. pak to vypadá divně, to celý ... výkřik nadržený holky?