Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePodzimování
04. 12. 2001
11
0
3556
Autor
Bacil
loučíme podzim
zdravujeme zimu
přelamujeme se
adventilky nostalgie nás
listopádně uprosí
nectně
ničí čas ničí
a syčí
Být jenom práce, tak nás ten život tolik nebaví. Dělám spoustu hloupostí, těch fajn a krásných a dělám je proto, abych našla odvahu dělat zase další a další hlouposti:-) Jen proto mě baví i to ostatní okolo... a hrát si je....bájo!
!!!!!Čoveče, já jsem si v první chvíli myslela, že šilhám...zaostřuju, zaostřuju a vidím to furt divně...Pak mi to seplo - ale mám nejspíš dlouhý vedení, což mne pobavilo :o), takže jsem se pak smála i tomu obsahu jako pominutá.:o)*, ikdyž mne to vlastně vbec neoslovilo :o))))
Bacile, znovu jsi (po kolikáté?) dokázal svůj jemný cit pro jazykové nuance.
Ale no tak... nádhera říkám něčemu jinému... třeba tomu, když někdo vymyslí tak přelíbezný termín pro běžnou věc jako "kudrnatá polívka s lokýnkama" ;-))
V Š E M D Ě K U J U !!!
Ježkovy oči, to je pohotová reakce! Zírám! To snad nebyla ani půlminuta od odeslání básně :-)) - Nu ano, připouštím inklinaci... na druhé straně jsem v tomhle stylu občas "vyváděl" už v dobách, kdy jsem o existenci Lyrykově neměl tušení...