Jani!!!!!!!!!!!To nebylo pro tebe!!!!!!!!!! :)))))
..kdepááák..)))
..čekala jsem na tebe..)))
Jéééééééééééé!Sovičko drahá-jsem rád,že tě vidím,myslel jsem že uletělas :) (Dave9562)
Krásný...nejdřív jsem čekal,že všude vykukovaly puntíky :) *
Ještě že jsi nesoutěžila. To by zas bylo vítězství.
:o)) aby ho někdo čmajznul?
no a občas može ist aj do záhrady...teda v ak si v panelaku tak pred dom na trávu... :))
..nostalgiku..)))))
..tak to je nadělení!
...tančila na maškarním plese s trpaslíkem... špičará čepice, vrásčitá tvář, brýle se širokou obrubou a dlouhý, hebký, šedivý plnovous...
"Vaše maska je famózní" řekla, "nemohl byste ji odložit?"
Nemohl..!!!
..no právě..teď jsi udeřil hřebíček na hlavičku..)
..rukama se kopat nedá..)))
..kdo tady kope seš ty..tvorečku ublížený..
..neumíš si udělat srandu sám ze sebe..to je ovšem marná sláva..
..čéče..tak přemýšlím..jestli to nejsi ty..kdo tu má nějaký problém s návykovými látkami..a chceš to svést na mně..
Ty už jsi podle mě docela vypatlaná.
..tvá slova..marvine..vono to asi urážka nebude..))
..no..je mi to nesmírně líto..fakt moc..ovšem bez tvých mouder přežiju..tak to vem na vědomí..jo?
..zájem opadal..tentokrát byla účast celkem hojná..
..čemu věříš nebo nevěříš je mi fakt šumák..tak se běž vykecávat jinde..jo?
..není někde nějaká zajímavá diskuse kde by ses moh blýsknout svými pošahanými soudy?
..většina písmáku to tvé žvanění přijímá s nadšením a nedočkavě čeká..kdy zas vypustíš tok mouder z huby..teda z klávesnice..)
..jo..možné to je a byla bych moc ráda..kdyby ses napodruhé vyvaroval svých hloupých soudů..
..za to..že jsi užvaněný suchar..já bohužel nemůžu..
..bože..marvine..já ti nevím..
..někdy mám pocit..že by ses měl jít léčit..možná by ti to pomohlo..
..buď tak hodný a běž si hrát jinam..jo?
--Festre..dej si pohov a běž prudit jinam..však vím kdo jsi..
tak, už jsem se po ránu konečně zasmála :)
Máš to pěkné...působí to něžně :-) *
..neber to jako zhurta ale se smíchem..přecee..))))
Janinko, proč tak zhurta? Já jsem přec nikomu neříkala, aby reagoval na můj pokus v KOULI.
hezky napsané. romantika Tě neopustila ;) *
..macecho..to ehm..dílko vzniklo na tvůj popud..))
..téma na popud chrousta a má hnusná ješitnost dovršila dílo zkázy:)))))
..jinak ovšem..proč se brát tak vážně????
..každému z nás hovno smrdí stejně..teda..veganům možná míň..ale furt je to hovno..)))
..díky všem za návštěvu..))))
..NECHŤ ŽIJOU TRPASLÍÍÍÍCIII..))))
Andulko, myslí ti to dobře, to jen autorka si z nás trochu střílí. Na srandičky, na to ji užije :-))
jsem asi příliš racionální a takto uvažovat neumím, promiň.
Janinko, tak jsi mi to ukázala. Ale, abych řekla pravdu, moc mě to neoslovilo.
..prdlačky na sračky..nepoznáš dobrou básničku..)))))
..ostatním dík..)))
máš kliku, že to není v soutěži!
a tak ti ten tip za snahu dám :))
nějak váhám... čtu i volné verše, ale tady jen próza rozsekaná do krátkých řádků, promiň...
..jj..rozumím..honzyku..)
"chutnaj mu me sny" je dost drsny...jinak beru text jako plochy popis bez sebemensiho naznaku (snahy snad jo), dostat se aspon kouskem spendliku n e k a m...myslim hloubeji, tak nejak...
..aleši je..ovšem dá se to klidně zpracovat jako horror..nebo detektivku..:o)))))
..Norberte..)))
macecha nebyla daleko od pravdy, to téma je fakt brutální.