Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seúvaha o nedostupnosti
21. 06. 2011
12
27
3226
Autor
aleš-novák
přes všechnu snahu
je pro mě stále
hrmeticky uzavřena
27 názorů
No, nedá se nic dělat, Aleši, así máš k tomu zámku úplně špatný klíč, jinak by to dávno bylo jinak :o)) *t
jejdavilda
21. 06. 2011
8hanka: Bohužel mne nenapadlo veledílo uložit, jen jsem to odeslal. Nebuď smutná, zas tak moc se nestalo, vymyslíme něco jinýho :)
aleš: Nic chlupatýho, jen blahopřání k narozeninám Hančiny paní šéfky :)
Ohrmovat nos - inu, proč ne? Mne to baví :)
aleš-novák
21. 06. 2011
MKb, vidis, zase som vedla, moja predstava o hrmeline vychadzala z hermelinu, no dalej uz som sa nedostala...:(
Ani nevrav, ze basnicka je v čudu...toto mi nerob:(
Kolegyniam som citala Fera aj gulatiny z vecera, chechtali sa,skoda, preskoda, ze veldielo z rana nemam:(
8hanka: Jo, tak mé veledílo někde plápolá ve světové síti, někdo ho odloví, vydá a nechutně zbohatne... já to ani neuložil, takže mám prd... Nicméně jsi zajisté stvořila hodnotné dílo, které se šéfové bude líbit, v tom máš moji důvěru :)
Slovo hrmetické je geniální, ostatně já před časem stvořil hrmelín, což je látka, která je cítit z žen zanedbávajících osobní hygienu :)
sepotvkorunachstromu
21. 06. 2011
MK, rano nic neprislo:(
Rano si mi iba napisal, ze si zaspal na notase bez slintania:))) Sorry...:)
AAAAch, to som tomu dala:) Hermeticka som vedela, co je, no to druhe ma nenapadlo:)))
Ale mozem sa este tvarit, ze nerozumiem cesky:)
No, Hani, já Tě v TOM samotnou nenechal, vždyť jsem Ti ráno psal další versi :)
Jinak tu hrmetičnost sis asi vysvětlila špatně, neb alešek zkombinoval dvě slova - přídavné jméno hermetická a podstatné jméno hrma :)
sepotvkorunachstromu
21. 06. 2011
MK, kedze si ma v TOM nechal samu, musela som TO dosmolit sama...este som vsak nenabrala odvahu ukazat TO:))
Kedze som si slovo hrmetická prelozila po svojom, akoze hlucna, tak to som jednoznacne:)))
Hrmetenie, hrmenie, hulakanie, to je moje:)
So mnou na prieskum nikdy, bolo by ma pocut do daleka:)
8hanka: A jak jsi na tom s hrmetickou otevřeností Ty? A už máš blahopřání hotové? :)
sepotvkorunachstromu
21. 06. 2011aleš-novák
21. 06. 2011
Celý život, tedy již od Korejské války, si opakuji moudré heslo mého kamaráda z (Ostravy-Poruby, ale není to zdejší Kamil Sikora): dej jí maximálně tři týdny a potom už s ní neztrácej čas!