jooo!!! ja myslim, ze neni co dadat, je tam vse...
moment moment, ja nekde spinkal v Brne na zidli?? to ani nevim :o))) jenom jestli si me s nekym nepletes.......
dabli, tohle mi nedelej!!!!! jasneze nepletu!!!! chtela jsem to vyfotit... neboj... spinkal jsi vsede, docela nenapadne a jenom chvilicku... :)
jako Tebe :)
jsi tak veliký... Ty Tvoje obrázky mě fascinujou a vůbec nechápu, že to jsi pořád Ty, to směvavý sluníčko, co v Brně pak k večeru spinkalo vsedě na židli... :)
MTMRA
taky se Tě občas bojim ... :o)
hvězdičku rolničkovatou posílám
viz Cavelera a hermitek...:-)))))))))))))))))
ješiž, jak to může mít tolik tipů ... dyť ten konec je horší než jsem myslel:-))))))))))) .... škoda, že jsi to nedal pod nějakým novým nickem, myslím, že by se tam mohlo objevit i žpsh:-)))))))))))) ..... a vVy "viz. Cavalera" .. zkuste vlastní názor:-))))))))) .... a vůbec už nic nepíšu, prostě viz. Cavalera:-))))))
vždycky jsem se tě
trochu bál
nebo spíš: ... o tebe...?
no, nebudu ti do toho kecat ;-)
básnička jako cumel! Moc se do ní zabaluju :)) ****!
TIP si urcite zaslouzis...
Jo, basen jak cumel...no a? mam se snad, Cave, omlouvat za to, ze jsem si dovolil neco takovyho napsat a dokonce jsem mel jeste tu drzost dat to na Pismaka?! Ne, to delat urcite nebudu...obcas proste potrebuju byt vic clovek nez Pismak...
ehm ... nevšim jsem si, že bych se jediným slovem dotknul Tvého práva dát to na Písmáka. Takže klídek hochu a nebuď nasranej, že sem Ti kdesi cosi řek. Nebo už máš rypec tak vysoko, že se Ti nesmí nic říct (co se týká básně a co se týká onoho, tak jsi mě sám přemlouval:-)))? (Ostatně pokud to můžu posoudit tak ti stoupá) ....
Ale jasne ze se mi rikat smi, primo by se melo, to je v naprostym poradku, porad plati ze za negativni kritiku jsem rad...
proste obcas ale neco takovyho potrebuju napsat, netvrdim ze je to uzasny a skvely...nedej boze :o)))...ale ma to svuj vyznam, je to tu pro nekoho kdo si to stejne precist nemuze...ale je...
Cave: co je to vlastní názor? :-)
Vlastní názor je to, co někde slyším, pak si to ve vlastním škopku přežvejkám a nakonec řeknu slovy někoho úplně jinýho, tedy třetí strany:-))))
není nad vlastní názor :-)))
jakej vlastni nazor? ja zadnej nemam, bůůůůůů :o((
tak holt viz. Cava :o))))
Všechny kritiky jsem prostudovala, přivzdělala se a poučila a ke svému vlastnímu názoru nahoře teď přidávám - jak teď už vím názor třetí, mnou ani nepřežvejkanej a sice, že je to prostě nádherná, lahodná a v srdci rezonující báseň. Každý by si přál být takhle milován a co víc, každý by měl aspoň jednou dokázat takhle milovat.
Modlit se do tváří lidí mi připadá dosti násilné( vůči těm lidem samozřejmě).
Ve čtvrté sloce mám dojem, že autor uklouzl zaslepen mrazivým dechem a spadl do sněhové závěje. Asi proto ten pocit štěstí, protože jinak by si nejspíš rozbyl ústní dutinu.
Toť vše.
Kamenovat netřeba. Utluču se sám.
je to shit a konec hjumáč:-)
je to spíš chrlená báseň v próze, než poezie :-))) zvukový obal skutečnosti, která svou podstatou málo vyvěrá :-))) asi je to generační otázka, že mne zrovna to neoslovuje...
já bych řekl, že materiál by tu byl ...
Poněkud rozporné názory. Já se přikloním k zoo a protože to právo mám, na Výběr máčknu. Na Tip ovšem také.
Jo, a jeste jednou JO!! gratuluju...*** tip
Tak ještě rok uležet, nějakej ten růček miláčku, a za pár járů, se ukáž drahouši.
Lyryk má pravdu, jen bych dodal, že nejen málo vyvěrá, ale dá se říct, že i podstatou přímo pohrdá což je jasně vidět ve světle skutečnosti, třetí a čtvrté sloky. Nemluvě roztroušené skleróze bezpointní pointy.
ja vam dekuju vsem, hlavne Cavalerovi :o)) a Albimu za vyber nevyber :o))
a mam vas vsechny...
mě neděkuj, já jsem za to placenej:-))
Šmarjá - já to do toho Výběru nedal??? Hned spravím.
moc pěkná bázeň :o) a ta báseň ještě lepčí :o)
citové a plné...líbí se mi to...
!*t......naplněný.........
Nemám slov, nádhera! Ale přece: .."věrnost se kterou jsi vedla své srdce napříč štěstím.." to mne chytlo. TIP
*!*
šmarjá co mi to děláš ?
je mi z toho nějak do smutku...ale pjeknýho smutku:-)
Nádherná záležitost, je z toho poznat, že sis to nevycucal z prstu..:) TIP*
cuc cuc...no jooo no, bejvala to pravda :o)
diky...
ach jo, ty city...
*****!!!
to je moje krevní skupina....tip!!! :o)
no, tomu říkám vstup do nového roku!!!!! *!
Kdybych měla právo výběru, jsi tam! :-)*
je to moc pěkný - dejchá z toho opravdovej cit
***