Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTermiti
18. 11. 2011
17
37
2457
Autor
VH64
Termiti
V kupolích žijí ukryti
od dávných časů termiti,
co chybí tomu zřejmé hned,
přizděný štíhlý minaret
Mít každý jejich rodu člen
kus na modlení koberce,
jim patřila by celá Zem,
džihád smet by mravence
37 názorů
...vrátí se samo ... uvidíš :-) A myslím si, že ti sedí... pro srovnání si přečtu i prózu...
Děkuji!
Já si píšu prózičky. Veršovánkové období mne samotného překvapilo a jak přišlo, tak asi i odešlo. Ale zůstala po něm jakási prázdnota, to, co jde říkánkou, nejde často prózou vůbec, tak to zkusím někdy zase přivábit.
dobrá představivost... povedené /mě taky napadalo vše vždy ve verších ... /
To jsem prostě bydlel pár měsíců v budově vedle mešity. Nelze přeslechnout. Hlubší smysl to nemá.
Děkuju!
(Tu jsem měl dlouho v nepovedených. Pak jsem jí půlku zrušil a jen tak na zadařbůh jí sem šoupnul. A tipů zatím nejvíc. To sou věci...)
Nepochopeny
26. 11. 2011Nepochopeny
26. 11. 2011pavlikovaruzenka
23. 11. 2011
Děkuji děkuji!
Prohřeším se proti Tvým radám a spáchám trochu "sebevysvětlování". On mi volný verš nejde. Mě napadají jen ty rýmy-dýmy. To samo. A mám lehké podezření, že takovým těm úštěpkům polojedovatým rýmy-dýmy víc sedí, než i povedený volný verš.
Já nejsem básník, tak snad ani nemusím? Nebo jenom občas?
Ódy na Růženku, těch už by bylo, kdybych vždycky hned neoněměl úžasem...
pavlikovaruzenka
23. 11. 2011Marcela.K.
22. 11. 2011
Trochu jsem se soustředil a už vím, o co v tomhle případě jde. AABB-ABAB.
Tak to jsem věděl hned, že to takhle mám, ale vůbec mi to nepřišlo důležité. Prostě to tak vyšlo a hlavní byla pointa.
Obávám se, že u tohoto přístupu k věci už setrvám.
Ale vždělání se rozhodně nebráním a kdokoli mi bude chtít něco vysvětlit, sem s tím.
To už mě taky napadlo, že Růženka to ví hodně dobře. Ale nechtěl jsem jí obtěžovat, má toho hodně. A hlavně nezačala si s tím...
Jinak je mi samozřejmě jedno, kdo mi pomůže, budu rád v každém případě.
Marcela.K.
22. 11. 2011pavlikovaruzenka
22. 11. 2011pavlikovaruzenka
22. 11. 2011jejdavilda
22. 11. 2011Marcela.K.
22. 11. 2011jejdavilda
22. 11. 2011
Milá Marcelo.K. Vysvětlení je úplně jednoduché. Protože vůbec netuším, že něco takového existuje.
Něco jsem zaslech o jakési švédské kapele, to jsou oni? Co mají co společného s mojí říkánkou?