Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePředškolní čmuchalové
06. 12. 2011
9
27
2173
Autor
FAE BOMB
Předškolní čmuchalové
Hraji s dětmi na schovku.
Ač se dobře maskuji,
vždycky tu hru prohraji!
Snad že chlastám francovku...
27 názorů
Bonaventurová
06. 12. 2011
Fae, vy jste si jako děti na kostku cukru francův nápoj nelili??? Báječný mentolový bonbonek z toho byl... :o)))
Tak tebe bych chtěl teda vychovávat... A to nebylo rodičům podezřelý, že se ta Alpa podezřele rychle sesychá, zeména pak ve dny, když máš zrovna dobrou náladu?
Pro vnitřní použití je spíš vhodnější ta slivovice. Ale proti gestu žádný deputát...
uz ako dieta som povazovala Alpu za vseliek - u nas sa pouzivala na (takmer) vsetko - natierali sa bolestive miesta, zalieval sa bolavy zub, rozbite kolena, kocka cukru s alpou na bolavy zaludok, tesne topanky sa zvnutra potierali alpou, z mdlob sa preberalo natieranim spankov a cuchanim Alpy...doteraz na nu nedam dopustit, mame ju vzdy doma:)*
(aj slivovicu)
aleš-novák
06. 12. 2011
sep: Naposled jsem si cucal palce u nohou v prenatálnim věku. Teď jsem rád, když se vohnu aspoň do pravýho úhlu... Dík za návštěvu. :)))))))))))))))))))))))))
aleš-novák
06. 12. 2011
Svařenóóóu! Když jsou teda ty Vánoce... Tak dva litříky. Dvě skořice, tak patnáct hřebíčků a asi tak přiměřeně velkou hrst cukru. Na kolejích jsme to vařili v rychlosvarný konvici. Musí se to ale míchat, páč jináč ti to vypění a vodejde do svařákovýho nebe. Pak jsme to v hodněstupňovejch mrazech a zimních bundách chlastali na balkóně a kecali vo zbraních. "Mouchy" u ČZ-75, koncová balistika, válka v Jugošce... Takovou pohodičku už asi nezažiju!