Dost dobrej , trefnej dodatek, na nektere lidi to pasuje.
Hurro, obecně jsem podpůrce hříček a vulgarita mi nevadí, ale tady bych výjimečně souhlasil s Norskem (škrtnout), nemá to žádnou objevnou myšlenku a není to ani nijak zvlášť vtipné (humor je sice individuální, ale za mě tentokrát nic moc). A i tak by se ten nápad dal ztvárnit trefněji.
Honzyku, je se nezlobim jen je mi lito tech dvou co to na zacatku nepochopili, a nedokazali to priznat ani sobe. Ty to ale nejsi jse moooc rad ze jsi se vratil jsi fajn.
...prehnal jsem to, omlouvam se: tip.*
v hovně je celý koloběh v přírodě, pokud si pamatuju ze školy, hodně je tu v komentech, ale gabi, Tobě se žádný nevyrovná :))))!
ale jo!
za to hovno, ten život stojí!
tvoje Žížala :)*
všechny nebo jen něčí komenty?
mně se zdá, že ty komenty tomu dodaly potřebný šmrnc
Davy se bouří proti autorovi: proč to děláš jednoduše, když to jde složitě?:D
já tady u žížaly ještě neskončil, možná to budu muset ještě tolikrát obhájit, nemůžu skončit s žížalou zrovna teď když jsem sotva začal...
to po mě nemůžeš chtít...
a jinak díky tobě, a všem těm ostatním, jsem si něco uvědomil, za to díky i tobě, díky za tu kritiku i za to jak ses snažil ze mne udělat tupce atd, fakt díky, ale mrzí mne že jsem vám takto nastražil past do které jste se chytli, a přitom to nebylo schválně protože jsem si opravdu naivně myslel že to všichni pochopí když je to tak strašně složitý...
Já to taky nechápu...jak to někdo může nechápat. Je to výstižné, milé a optimistické dílo vyzdvihující (nejen) lidskou podstatu a abych to řekla zkráceně: autor se tak moc snažil, abychom to pochopili všichni, (až to pro některé bylo pod jejich pseudoúroveň) ale někteří se nesou v oblacích a zarputile nechtějí z vysokého filosofična sestoupit do prosté čisté a nenucené skutečnosti... autore, s tím nic neuděláš. Kdo chce, ten si z toho něco vezme, kdo ne, bude hledat jinde v písku a tvářit se u toho jako velký myslitel...
nemluv za mě, chtěl jsi snad říci že končíš ty...
nejsou známkou nepochopení?
to znamená že jsou známkou pochopení? a to si přesně nemyslím... a divím se že si to myslíš...
nebo jsi jen dala omylem jedno ne navíc...
a jestli na tak čím?
je to krásný
a hlavně se to nádherně rýmuje:)
obávám se, že naše komenty nejsou známkou nepochopení
vždyť žížala je mnohem jednoduší než člověk, u lidí má každý jiné a tisíce priorit, ale žížala má jen jednu.
promiň. zřejmě něčeho takového nejsem schopen. nejsem schopen vžít se do problémů žížaly
metttttooooo....
vždyt to tam je napsáno, čím se žížala živí? organickými zbytky a když si má vybrat vybere si hovno, to je jejím smyslem života,
že život
stojí za hovno
toto je výkřik štěstí proč jste všichni takový pesimisti, a nevidíte malinko pod povrch, proč se nekouknete hloub, proč se na moment nezastavíte a chvíli nepřemýšlíte...
...takový dojem má asi víc tvorů...:-)
...kdyby to aspon končilo "že život je krásný"
takové verše člověka napadají pouze v největší krizi nebo v domnělé explozi vlastní geniality. nauč se škrtat