Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se184 kroků
Výběr:
14. 01. 2002
17
0
2789
Autor
Tynic
Nicollette
19. 07. 2004
Ondřeji!!! Jsi mi taaaaaaaak blízký. Svým smíšlením a pohledem. Hele Bix, neboj, jinak o něj nestojím :-)) Velice působivě napsané, ikdyž je to vlastně obyčejná reportáž. A tak si říkám, že tahle funkce kostela možná pomůže více lidem, než ta přisouzená církví. Ty máš nejen básnické střevo, ale hlavně umělecké srdce a zdravý selský rozum. Bože, já tě táááááááák mám ráda jako člověka!
už je mi jasné, jak se může někomu podařit vštípit černobílou realitu do čísla
jo jo jo
Havlíčkovo nábřeží...nějak ho teď v zimě zanedbávám...půjdu se tam v nejbližší době zase podívát a nasát trochu Ostravice..
fotky se mi líbí*
184 kroků kamkoli, řekla bych... a čím míň, tím to máme dál, protože se nemůžeme vymlouvat na dálku vně... a dálka uvnitř je mnohem zrádnější...
Děkuju, Tyndo... jsi mi nějak bližší a bližší...
*
Tak nejako cítime takmer všetci. Rozdiely sa začínajú ukazovať, až keď treba do tej budovy vstúpiť. Ešte väčšie sú potom, keď sa stretávame na zanesených schodoch a najväčšie vtedy, keď sa človek vzďaluje dlhými krokmi a snaží sa čo najrýchlejšie zabudnúť. Práve tam si už jeden z mála - odtiaľ už nachádzam tvoje bohatstvo... a nakoniec teplo tvojej kávy...
V Tvojom prozaickom štýle ˇTa trochu nepoznávam...inak myslím na tú mapu...a na ten zoznam ulíc...