Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChyba
Výběr: Print, dablik008, kafka, Gastarbajtr
13. 01. 2002
20
0
3257
Autor
Mea
Slunce si vždy najde cestu
zraněnými myšlenek
křehkými už od svítání
do noci, do zaúpění
co nezhojí ani mast
na štěstí ...
To praštivé neoslovení
vyskloňované ve všech pádech
až na ten pátý
vždy musí skončit
naproti nebi
až tam - nejníž ...
To topoly už mi ukazují
že ses spletla
Tak jako panenka
ušitá ze zkrvavených šatů
v něžné ruce
té nepoznané ...
Nan: no teď ani nevim, jestli je to smutný, jak se to vezme ... najednu stranu jsem teď rád :o)
Kdo se mi tu hrabe v listí? :o) Kde pak mam jako spát, když mi to tady všechno rozhrabete? :o)))
a že děkuju, osobní zprostředkovatelce a vyrěrátorovi :o)))))))))))))
Gastarbajtr
11. 11. 2002
Meý, koukej, co sem Ti zařídila? ;o)) zlatýho, máš, jupíí :o)
ahoj, Gastí :o)
Gastarbajtr
11. 11. 2002Gastarbajtr
11. 11. 2002
no, tak já se lišim, já nechápu ani tu první - ty slova mi k sobě nepasují...
já tu taky nebudu, ale slib, že až pudeš jíst, nadrobíš mu tu :o) aby si jako nemyslil :op
Wopi tradičně brouzdá posledníma kritikama, vid', Wopidooo? :op páč toto nejni actuelle...:o)
Navždy_Tvůj
31. 10. 2002
miklunka: to ja taky :n) ja taky...
celinka: no u me doma prave urcite neni...ona totiz asi nikde neni...jenom ji obcas nekdo dokaze docasne "namichat" pro nekoho jinyho...ale s takovou se musi zachazet jenom tim nejlepsim zpusobem, jinak by se totiz mohla zkazit :o)
A kde najdu mast na štěstí??? Tu ukrýváš u sebe doma??? Jinak fakt skvělé, jen tak dál.....
Konstantinidisová
13. 01. 2002
Asi nebudu originální, ale poslední sloku taky nějak nechápu.
I tak to ale stojí za tip *!
Matyjustin
13. 01. 2002
no ze posledni sloku nechapete chapu, ja sem mel taky trochu problemy pochopit co chci vlastne rict kdyz sem to psal ... no a ted mam ty samy problemy :o)
jinak dekuju :o)
Gastarbajtr
12. 01. 2002
az na posledni sloku, kterou tak uplne nechapu, je to skvely...cimz nerikam ze ta posledni sloka ne, ale proste ji nechapu :o)))
*V*